Aviseringar
Rensa alla

har hemska känslor


Lounge
Ämnesstartare

PGA ATT HÖSTEN SNART ÄR HÄR [cry][cry][cry]

jag vll fakking dö

va gör ni när ni vill dö över att hösten kmr o sommaren e över


   
Citera
Ämnesetiketter

jaa lite fast jag gillar att köpa höstkläder typ stora koftor och halsduk vantar såna saker, det är mysigt


   
SvaraCitera

sommaren är inte över, hösten är inte här. Mår rätt bra oavsett årstid så oroar mig inte.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaa lite fast jag gillar att köpa höstkläder typ stora koftor och halsduk vantar såna saker, det är mysigt

värt o ha en årstid ba för att kunna ha snygga kläder på sej

katamari:

sommaren är inte över, hösten är inte här. Mår rätt bra oavsett årstid så oroar mig inte.

nä jag vet men snart.. hatar augusti


   
SvaraCitera

Lounge:

värt o ha en årstid ba för att kunna ha snygga kläder på sej

haha
men det är kul att köpa sommarkläder med tycker jag men jag tycker om att ha mycket kläder på mig och så så tycker det är trevligare med höst och vinterkläder =)


   
SvaraCitera

Lounge:

nä jag vet men snart.. hatar augusti

Sluta, lev i nu:et istället. Annars kommer ju tiden bara springa ifrån dig. Du är här och du är nu. Inte om en månad eller två.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det är kul att köpa sommarkläder med tycker jag men jag tycker om att ha mycket kläder på mig och så så tycker det är trevligare med höst och vinterkläder =)

aaa kläder ekul

katamari:

Sluta, lev i nu:et istället. Annars kommer ju tiden bara springa ifrån dig. Du är här och du är nu. Inte om en månad eller två.

vet!! det är så sant.. tack


   
SvaraCitera

är ju så jävla skönt att hösten snart är här. då är det ej längre dödligt att gå ut och folk återfår viljan att se anständiga ut.


   
SvaraCitera

Lounge:

vet!! det är så sant.. tack

no problem. 🙂 Mycket viktig grej att komma ihåg faktiskt. Levt en stor del av mitt liv med att alltid blicka framåt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

OF 5:

folk återfår viljan att se anständiga ut

är d jobbigt fö rdig 😛


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

katamari:

no problem. 🙂 Mycket viktig grej att komma ihåg faktiskt. Levt en stor del av mitt liv med att alltid blicka framåt.

japp antingen är man framåt eller bakåt

få som lever i nuet

gäller o dra sig tillbaka hela tiden


   
SvaraCitera

Lounge:

är d jobbigt fö rdig 😛

att folk tycker att det är roligt att springa runt halvnakna ute, ja


   
SvaraCitera

Lounge:

PGA ATT HÖSTEN SNART ÄR HÄR [cry][cry][cry]

vilket betyder att vintern snart är här :D:D:D


   
SvaraCitera

Lounge:

japp antingen är man framåt eller bakåt

få som lever i nuet

gäller o dra sig tillbaka hela tiden

Precis. Tror dels att det är mänskligt att oroa sig och blicka framåt/längta tillbaka (då efterkonstruktioner ofta är romantiserade), men tror också att det är lätt hänt om man är lite olycklig och helt enkelt vill någon annanstans. Så, tror att den mest bestående lösningen är att lösa interna problem/konflikter och försöka hitta så mycket harmoni inom sig som möjligt. Bli vän med sig själv och sluta längta bort lixxx


   
SvaraCitera

älskar hösten, kan ej sätta mig in i situationen


   
SvaraCitera