Aviseringar
Rensa alla

Hår i ansiktet sola


theow
Ämnesstartare

Hej, jag har skrivit en tråd innan om att jag oroade mig över typ små små små fjun i ansiktet som är vita, har kommit lver det typ nu. Men nu funderar jag på en sak, när man blir brun i ansiktet när man solar i sommar, kommer färgen på håren i ansiktet fortfarande va ljusa eller kommer de ändra färg med huden? För man vill ju inte se ut som en persika i ansiktet i sommar direkt /kille 13 år


   
Citera
Ämnesetiketter

asså huden blir brun 7 röd när den solas och hårstrån bleks.... Du kan nog räkan ut rästen själv 🙂


   
SvaraCitera

strunta i 7 an :I /////////


   
SvaraCitera
theow
Ämnesstartare

Så man ser alltså det ännu mer??


   
SvaraCitera

theow:
Så man ser alltså det ännu mer??

Ja beroende på hur mkt hår man har men ingen som bryr dig?


   
SvaraCitera

theow:
Hej, jag har skrivit en tråd innan om att jag oroade mig över typ små små små fjun i ansiktet som är vita, har kommit lver det typ nu. Men nu funderar jag på en sak, när man blir brun i ansiktet när man solar i sommar, kommer färgen på håren i ansiktet fortfarande va ljusa eller kommer de ändra färg med huden? För man vill ju inte se ut som en persika i ansiktet i sommar direkt /kille 13 år

Dom kommer inte bli mörkare, dock kan dom bli blekta av solen. Om du inte vill ha kvar fjunen är det bara att raka bort dom.


   
SvaraCitera
theow
Ämnesstartare

20150620_214751.jpg


   
SvaraCitera
theow
Ämnesstartare

Såhär ser de ut, alltså bilden ovanför. Jag kanske överdriver lite men kommer man kunna se det här mycket?? 


   
SvaraCitera

theow:
Såhär ser de ut, alltså bilden ovanför. Jag kanske överdriver lite men kommer man kunna se det här mycket?? 

Dom blir antagligen mer synliga, ja. Men det är bara att ta bort isåfall.


   
SvaraCitera

theow:
Såhär ser de ut, alltså bilden ovanför. Jag kanske överdriver lite men kommer man kunna se det här mycket?? 

Ingen bryr sig, knappt märkbart dessutom


   
SvaraCitera
theow
Ämnesstartare

"Bleker" det sig tbx sen? Eller kommer det fortsätta va så? Mår fortfarande dåligt över detta och vet inte vem jag ska prata med det om :/


   
SvaraCitera