Aviseringar
Rensa alla

Har inga bröst!


Ämnesstartare

Jag skäms så himla mycket. Jag är 16 år och har absolut inga bröst, är nästan helt platt. Bara bröstvårtor nästan 🙁 Jag skäms så sjukt mycket! Och varje gång jag myser med en kille och jag och han ligger och smeker varandra så tar jag alltid bort hans händer ifrån mina bröst pgr av att jag skäms. Vill inte ens  ta av mig tröjan. Och vill inte ens gå med bikini på sommaren eller nånting. Jag tänker alltid att tänk om jag aldrig kommer få någon kille bara för dom och är det konstigt om jag tar bort killens händer där ifrån? Det finns ingenting som jag skäms över mer en det här. 🙁 


   
Citera
Ämnesstartare

ingen bryr sig, och om någon skulle göra det hoppas jag att du väljer att inte ha en sådan idiot i ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannaahannaa: Jag tänker alltid att tänk om jag aldrig kommer få någon kille bara för dom

Men...

Hannaahannaa: jag myser med en kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingenting att skämmas över. Du vill väl inte vara med någon som väljer bort dig för att du har små bröst?


   
SvaraCitera
reben

hehe e de inte roligare om någon gillar dig för att du e du än för att du e ngn med bröst ^______^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är väl inget att skämmas över 🙁
det finns ändå ingen vettig människa som skulle se det som något konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och det finns en massa fördelar med att ha små bröst. 


   
SvaraCitera

 

skönt att kunna ha urringat/tight utan att det ser "för mycket" ut som det lätt gör om man har stora bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle inte brytt mig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som bryr sig extremt över en sådan sak och är så jävla ytlig lär inte va något att ha ändå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte skämmas, många killar tycker det är fint med små bröst och det är dessutom bara en del av dig. Alla har nånting de är missnöjda med, men ofta uppfattar omgivningen det inte lika negativt som man själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl bra, verkar vara skitkrångligt att ha bröst. dessutom snyggare utan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krångligt med kläder ibland, dock, förmodar jag. men det är väl ett rätt litet pris att betala.


   
SvaraCitera

Du är inte ensam om detta! Jag har exakt samma problem 🙁 jag försöker gilla mina små bröst, men det är svårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så himla konstigt hur vi människor ogillar delar på oss själva och hela tiden måste jämföra delar med andra. Egentligen borde vi uppskatta det som känns skönt och positivt, inte oroa oss och tänka för mycket. När människor är nära varandra och känner någon slags kemi så ska inga tankar avbryta det, ta på varandra, njut av det du får och det du ger till någon annan så hen får känna njutning. Tänk vad fint det är att ge sig själv för en stund till någon annan i utbyte mot lite av den personen. Här behövs ingenting annat utöver kroppar.

Jag har ganska små bröst men jag har ändå lyckats få människor med helt andra preferenser att gilla min kropp och mig i helhet. Det handlar inte så mycket om din uppfattning om din fysiska kropp, det bygger mer på den mentala bilden du har av dig. Så om du tänker "mina bröst är alldeles för små" och liknande, då blir det så i ditt huvud. Du borde istället tänka på det som du tycker om med dem. T.ex "Skönt att ligga ner på rygg.." eller att du kan gå runt i t-shirt och tunna tröjor utan att någon liten moppepojke kraschar in i en vägg och dör.

Positiv syn på sig själv = positiv syn på livet = positiv syn på andra = glada människor = du blir glad.


   
SvaraCitera