Aviseringar
Rensa alla

Har inga bröst!


Ämnesstartare

P.S du kan få stora bröst vid behov, och när du tröttnar kan du bara ta av dig dem. 
Kan en storbystad kvinna göra detta? Svar: NEJ! Men hon önskar det stundvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla

du har en av mina favoritkroppar och ^*_själ_*^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du har en av mina favoritkroppar och ^*_själ_*^

Jag kände en känsla som liknar den som uppkommer då jag dricker te på vintern. Tack, du säger så bra saker. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

Jag kände en känsla som liknar den som uppkommer då jag dricker te på vintern. Tack, du säger så bra saker. Hjärta

<3 

jag gillar dina kramar och när du sitter i mitt knä och när vi springer snabbt bredvid varandra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

<3 

jag gillar dina kramar och när du sitter i mitt knä och när vi springer snabbt bredvid varandra 

Jag gillar när du kollar på mig och jag skrattar hahaha 
saknar dig mycket, får spara ihop mina pengar och åka på den där träffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

Jag gillar när du kollar på mig och jag skrattar hahaha 
saknar dig mycket, får spara ihop mina pengar och åka på den där träffen.

saknar dig, ja, det kommer bli bra!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina bröst hinner växa innan du vuxit klart. Det är sedan mycket bekvämare att ha små bröst. Jag skulle t ex hellre ha små bröst än stora då det är mkt dyrare att handla bhar, det blir svettigt på sommaren etc etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

saknar dig, ja, det kommer bli bra!! 

Funderar på att åka iväg idag någonstans. Ska åka bil men kanske ber min vän släppa av mig på vägen. Känns som jag måste iväg, någonstans dit solen skiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste ni OT:a i en tråd där någon skriver om sitt problem? Skriv pm ist


   
SvaraCitera

Jag har knappt några bröst heller och skäms fortfarande över dom, men jag försöker tänka att antingen så opererar jag (vilket jag inte vågar) eller så får dom vara söta o små. Finns inget att göra åt det är dom små så är dom + du växer fortfarande 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gammal tråd. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Måste ni OT:a i en tråd där någon skriver om sitt problem? Skriv pm ist

Eller hur. amsi har inte varit moderator en vecka ens och hon bryter redan mot reglerna.


   
SvaraCitera