Aviseringar
Rensa alla

Har inga killlar bild på sina profiler??


Cobrak:
gött å vara anonym ju! 

Hur kan man ha sånt tålamod.


   
SvaraCitera

Min profilbild var på mitt ansikte ganska länge, sedan bytte jag bara för att I guess.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Men haha... Herregud... Du kommer här och snackar om killar som inte har profilbilder, medan du sitter med en fejk bild?

Tjejen på din bild är en porrstjärna som heter Hannah Hays. (En Wiki-sida med allmän information, lättklädda bilder, inget naket)
wittidcgobsdt.jpg
1515357901791.jpg


   
SvaraCitera

Hihi Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit


   
SvaraCitera

Jag gillar mina fiskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vore intressant att få reda på från TS Linda13 varför hon som 13/14-åring är inne på porrsajter och kollar in tjejer som gör grovporr? 

Skeptisk


   
SvaraCitera

vafan de inge fel på min mask ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Men haha... Herregud... Du kommer här och snackar om killar som inte har profilbilder, medan du sitter med en fejk bild?

Tjejen på din bild är en porrstjärna som heter Hannah Hays. (En Wiki-sida med allmän information, lättklädda bilder, inget naket)
wittidcgobsdt.jpg
1515357901791.jpg

Haha man märker att du porrsurfar mycket dagligen! Blink


   
SvaraCitera

vincebruh:

Haha man märker att du porrsurfar mycket dagligen! Blink

högerklick --> search google for image

typ standard man gör när någon har en bild, ser ut att vara en ung snygg tjej och tar kontakt med en på internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing: ser ut att vara en ung snygg tjej och tar kontakt med en på internet

Haha, iggar alla som tar kontakt med mig öht. Man vill ju inte ha fallfrukt liksom


   
SvaraCitera

Tickstart:

Haha, iggar alla som tar kontakt med mig öht. Man vill ju inte ha fallfrukt liksom

så i det här scenariot är du alltså så tappad att den blomma som hälsar på dig omedelbart klassas som fallfrukt? harsh bro


   
SvaraCitera
sies
 sies

vincebruh:

Haha man märker att du porrsurfar mycket dagligen! Blink

Kollar väldigt sällan på porr, vet att det är så typiskt av någon som kollar på porr att säga. Men jaja. Rullar ögonen 

Jag sökte upp bilden och hittade då den riktiga personen. 


   
SvaraCitera
time
 time

Kontot i fråga är låst för uppenbar catfishing, så då låser vi även tråden. 


   
SvaraCitera