Aviseringar
Rensa alla

Har inget att se fram emot


Ämnesstartare

Tumbleweeed:

SD... alltså Sverigedemokraterna! Kan du verkligen säga 100% ärligt att du inte skulle vilja knulla en snygg invandrartjej om du fick chansen? Är det verkligen så? Eller skulle du vilja göra det särskilt hårdhänt eller ngt sådant? Hur förhåller du dig till saken?

Inte för att tala för någon annan här, men vad är det du antyder? Som jag uppfattar det så vill SD göra något åt den ansvarslösa invandringspolitiken.


   
SvaraCitera

Lazarus:
Livet känns så tomt och urtråkigt, jag kan inte komma på något som jag kan se fram emot och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ju hobbies men de är inte så roliga längre de heller.

Ingen ber om att bli född, vi får inte ens chansen att säga nej. Vi är alla offer. Livet är hårt, kallt, konkurrensbaserat, orättvist och skoningslöst.
Om någon kallar mig för cynisk och deprimerande, är det bara för att ni inte har några giltiga motargument. "Carpe diem" är naiv bulls**t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inception42:

Ingen ber om att bli född, vi får inte ens chansen att säga nej. Vi är alla offer. Livet är hårt, kallt, konkurrensbaserat, orättvist och skoningslöst.
Om någon kallar mig för cynisk och deprimerande, är det bara för att ni inte har några giltiga motargument. "Carpe diem" är naiv bulls**t.

Ja det låter vettigt men det är knappast någon nyhet. 


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

SD... alltså Sverigedemokraterna! Kan du verkligen säga 100% ärligt att du inte skulle vilja knulla en snygg invandrartjej om du fick chansen? Är det verkligen så? Eller skulle du vilja göra det särskilt hårdhänt eller ngt sådant? Hur förhåller du dig till saken?

Spelar ingen roll var personen i fråga kommer från?


   
SvaraCitera

SDniklas: Spelar ingen roll var personen i fråga kommer från?

DU skulle knulla henne vilken koloni hon än kom från!!!! Afrika, Asien, Sydamerika.


   
SvaraCitera

Asstriid:

Bro jag är redan det 

en uteliggare är vad du är.


   
SvaraCitera

vincebruh:

en uteliggare är vad du är.

Okej


   
SvaraCitera
theooz

Försök hitta mening i de små sakerna, de små nöjena. Meningen med livet kan vara att bara leva, om du förstår. En god måltid, ett bra samtal, ett varmt bad, att hjälpa någon. Hitta nya hobbies, nya vänner om du känner att det inte är lika givande längre.

Att hitta eller skapa en övergripande mening till sitt liv är inte alltid helt lätt och man kan inte stressa fram det.


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

DU skulle knulla henne vilken koloni hon än kom från!!!! Afrika, Asien, Sydamerika.

Ja? 


   
SvaraCitera

SDniklas: Ja?

Och skråla på Rule Britania under tiden kanske?


   
SvaraCitera

Asstriid:

Okej

jaaa du lät mig prata åhh så gulligt.


   
SvaraCitera

vincebruh:

jaaa du lät mig prata åhh så gulligt.

Vad pratar du om


   
SvaraCitera

Asstriid:

Vad pratar du om

dig.


   
SvaraCitera

vincebruh:

dig.

Vet att du är kär i mig


   
SvaraCitera

Asstriid:

Vet att du är kär i mig

neeh euw.


   
SvaraCitera