Aviseringar
Rensa alla

Har inget liv 🙁


Ämnesstartare

waxxyy95:

Nej, det värsta är att jag vill ha en tjej så sjukt gärna. Men jag är inte ute och träffar nytt folk så ofta så jag vettefan hur jag ska göra 🙁

finns det ingen i din skola som du skulle kunna tänka dig ' lägga in en stöt på? ' [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waxxyy95:

Är redan ute och festar en del

waxxyy95:

Vart fan hittar man dom då?

Festar du helt ensam eller? Du borde ju träffa folk när du festar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjeak:

Festar du helt ensam eller? Du borde ju träffa folk när du festar.

Ja, men eftersom att jag festar mkt med brorsan som är 17 och hans polare, är det typ mest äldre folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

finns det ingen i din skola som du skulle kunna tänka dig ' lägga in en stöt på? '

Jo, det finns ett par. Men jag har alltid haft sjukt svårt att visa mina känslor 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waxxyy95:

Ja, men eftersom att jag festar mkt med brorsan som är 17 och hans polare, är det typ mest äldre folk

Gör väl inget?:P


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Funderar på att skaffa gymkort, ev. börja på nån sport igen (kankse amerikansk fotboll) men på samma gång vill jag inte ;s för jag har blivit en så sjukt lat person.

Men vafan ? Skyll dig själv isf och sluta gnälla.
Man måste anstränga sig om man vill komma nånvart här i livet.

waxxyy95:

Jag tycker typ mina polare är fett dryga att va med, men på samma gång vill jag inte ba sitta hemma.

Det är bättre att sitta hemma i tevesoffan än att umgås med dryga människor. Eller inte?[confused]
Du har två (riktigt dåliga) alternativ, och du väljer förstås det som känns MINST dåligt. Det förstår jag ju. Men vad jag däremot inte förstår är varför det är bättre att umgås med en bunt dryga typer än att vara ensam/alt med familjen. Det borde vara tvärtom?
menmen...jag förstår mycket väl att man vill umgås med andra (i sin egen ålder) Det blir bara så fel när man väljer att göra något som man själv inte mår speciellt bra av. För jag tror knappast att du gillar att umgås med de där dryga människorna. (vem vill umgås med dryga människor!?)

Ryck upp dig och ta tag i ditt liv. Skapa det liv som du själv vill ha! Var inte så jävla lat[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natthimmell_22:

Men vad jag däremot inte förstår är varför det är bättre att umgås med en bunt dryga typer än att vara ensam/alt med familjen.

Jag är inte med dom. Jag sitter oftast hemma utan något att göra, däremot vill jag gärna dra ut med någon.


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Jag är inte med dom.

waxxyy95:

Jag tycker typ mina polare är fett dryga att va med

Varför är de dina polare?

waxxyy95:

Jag sitter oftast hemma utan något att göra, däremot vill jag gärna dra ut med någon.

Då måste du anstränga dig. Sitt inte bara hemma och vänta på ett mirakel. Ingen kommer ringa på din dörr helt plötsligt och fråga om du vill hitta på nåt. Du måste ta tag i det hela och skaffa vänner, på ett eller annat sätt.
Jag säger inte att det är lätt, men det är enda sättet. Börja spela nåt. Eller gör vad som helst där det finns folk. Gå med i någon förening, vad som helst! Inget är gratis.


   
SvaraCitera

du behöver hitta lycka i ditt liv, med något som håller dig upptagen... som gör att ditt liv går på flyt.

Hur? Jag vet inte.
Om det går ? ja det gör det.

It's your own path, son!

find it!


   
SvaraCitera

waxxyy95:

för jag har blivit en så sjukt lat person. Jag vill förfan dra ut och hänga med polare, festa osv men av någon anledning blir det inte så :

ta reda på vem någon är?

kanske börja träffa några tjejer? -> skolan?

waxxyy95:

Jo, det finns ett par. Men jag har alltid haft sjukt svårt att visa mina känslor 🙁

vaa inte så kräsen på dig själv?

waxxyy95:

Jag är inte med dom. Jag sitter oftast hemma utan något att göra, däremot vill jag gärna dra ut med någon.

ta reda på vem någon är?

natthimmell_22:

Då måste du anstränga dig. Sitt inte bara hemma och vänta på ett mirakel.

dudeee... jag har faktiskt ingen aning om hur det är att VARA i din sits, jag känner mig i din sits ganska ofta, typ när ingen smsat mig på några timmar, då jag måste ta upp mobilen själv för en gångs skull å börja smsa...

det är väl det som krävs för att hitta någon, ta upp sin mobil, i ditt fall, ta fram staken o börja göra något...

börja träna också... det är alltid bra för allting :S du kanske även träffar nån på gymmet? vet att det låter úbergay men heey, du bor i ett litet landskap säger du, pafff vet inte vad jag ska säga, bor i götet, finns alltid nya tjejer och kommer alltid nya personer som man lär känna, men detta händer inte utav sig självt, utan du måste göra ngt ååååååt det! DUUUU!
ps: träna ffs det är nice (: tjejerna gillar dt + du får större självförtroende osv....


   
SvaraCitera

Harpya:

Tänk på barnen i Afrika innan du whinar.


   
SvaraCitera