Aviseringar
Rensa alla

har inte gått upp från sängen ännu


Ämnesstartare

vaknade kanske 9. tittade visserligen på film o drack te o tänkte. sen gick jag o la mig typ 11. ligger kvar än. sitter o håller på med datorn.

så ni vet


   
Citera
Ämnesstartare

låter du sällskap eller, försöker lura oskyldiga unga söta svenska flickor till din säng?[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

låter du sällskap eller, försöker lura oskyldiga unga söta svenska flickor till din säng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skrev jag låter[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller just det, tänkte skriva "låter som du letar sällskap" först[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle också behöva ligga och dra i sängen. Nickar till då och då haha. Vad ser du för film och vad för te dricker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

låter du sällskap eller, försöker lura oskyldiga unga söta svenska flickor till din säng?

haha aaa, exakt så :p

Zapetta:

Jag skulle också behöva ligga och dra i sängen. Nickar till då och då haha. Vad ser du för film och vad för te dricker du?

det va någon kinesisk film, men tittar mest för att jag tycker om miljöerna [blush]. intrigen vet jag inte så mkt om, trots att jag sett den 3 ggr.

vanligt engelskt te, vill dricka roligare saker, men .. ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mednyafriskatag:

det va någon kinesisk film, men tittar mest för att jag tycker om miljöerna [blush]. intrigen vet jag inte så mkt om, trots att jag sett den 3 ggr.

Minns en kinesisk film jag såg när jag var liten. Den handlade om att de endast ville ha söner. Så man fick följa en flicka och hennes farfar, det enda jag minns var hur hon sprang runt och ropade på honom hela tiden. Har dock glömt bort hur man sa farfar [sad]

mednyafriskatag:

vanligt engelskt te, vill dricka roligare saker, men .. ah

Jag vill ha jordgubb eller citron te 😀


   
SvaraCitera