Aviseringar
Rensa alla

Har inte råd med gymkort men vill ha...


Ämnesstartare

stora biceps!! så jag kan spänna mer!! Räker det att göra armhävningar??? ge tips snälla för jag har ine råd att pröjsa 1500 kr på gym!


   
Citera

paras:

biceps!

paras:

armhävningar

nej


   
SvaraCitera

Köp hantlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kostar ett gymkort?


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Vad kostar ett gymkort?

varierar 😛 finns inget standard pris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donbot:

varierar 😛 finns inget standard pris

Jaha. [surprised] Trodde alla kostade lika mycket. [bigsmile][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stela marklyft bygger biceps jättebra. Du kan göra det med valfritt tungt objekt. Men...

...om du råkar syfta på biceps brachii så är kanske hantelcurls med hantlar du snott från storebrorsan ett vettigt alternativ.


   
SvaraCitera

Du kan ju vara aktiv hemma , lite armhävningar , situps , och andra övningar utan maskiner , sen kan du ju också springa .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är långt ifrån expert, men det borde väl finnas en hel del övningar som du kan utföra med hjälp av kroppsvikt/vardagliga objekt för kroppens samtliga muskelgrupper? Eller är jag helt ute och cyklar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Vad kostar ett gymkort?

på tok för mycket än vad det är värt... på f&s så kostar det runt 1400kr för en termin. Då måste man ju utnyttja alla maskiner maximalt, jag har fått ett provapå 3ggr-kort där för 150kr, och jag e bara ute efter å bränna kalorier, så står på en trampmaskin i kanske 40min. Då är det mer värt för mig å köpa hem en maskin istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Jag är långt ifrån expert, men det borde väl finnas en hel del övningar som du kan utföra med hjälp av kroppsvikt/vardagliga objekt för kroppens samtliga muskelgrupper? Eller är jag helt ute och cyklar?

Det klart att det går till en början, men iom att man måste öka belastningen med tiden så kan det bli problematiskt. Och TS är ju tydligen ute efter större muskler och då behövs det i regel lite vikter åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta en klätterställning och kör lite thug workout. videos finns överallt. inte för att du får sån kropp men [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

text

Men aaw.. Vad jobbigt att det är så dyrt, låter ju sjukt ovärt. [mad]


   
SvaraCitera

chin ups, man blir riktigt jävla grov i armarna av de.:)
en sån stång får du för 150kr dessutom, inter sport, team sportia vet jag har. stadium borde väl kanske ha också kan jag tänka mig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P14....


   
SvaraCitera