Aviseringar
Rensa alla

har jag blivit fet ??


Ämnesstartare

Nu är det så att jag alltid har varit smal , jag har haft synliga muskler på mahen pch jag har seyy ner och retat klasskompisar som varit runda , jag har själv förnekat att jag gått upp i vikt och har på någpr dätt trott att jag är i samma form dom förut , men häromdagen när jag skulle bada på badhiset så såg jag hur några snygga brudar fnissade och pekafe pä mig då jag stod i badbyxorna , jag nlev fundrtsam och knäppte idag ett kort på mig och undrar om hag nu anses som lite mullig eller om jag fortfarande är fit , och om jag verkligen måste gå ner i vikt för att brudarna ska tycka att jag är het

En bild på min mage i dagsform


   
Citera
Ämnesetiketter

svar ja


   
SvaraCitera

Känns änna som att det är dags att dra ner lite på ostbågarna va. Sen får du ta och lyfta lite saker också, du behöver lite kött på benen.


   
SvaraCitera

Lite fläbbig tycker jag du är minsann.
Det är lugnt. Nyårslöftena är bara kring hörnet.


   
SvaraCitera

Luktar troll tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ni inte lite för hårda mot mig nu ärbjag verkligen "fläbbig" eller skojar ni bara med mig ?


   
SvaraCitera

Nej, du är hunken från swe ju.


   
SvaraCitera

hunkenfrånswe:

är ni inte lite för hårda mot mig nu ärbjag verkligen "fläbbig" eller skojar ni bara med mig ?

Du är fläbbig. Men det är lugnt, jag är lite halvfläbbig själv också. Som tur är så är det nästan ett halvår kvar tills man ska visa sig utan tröja offentligt och sånt.

Btw har likadana kallingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som du Säger så är det ett tag Kvar innan brudarna får Se Magen , jag får träna lite på gymmet om det behövs


   
SvaraCitera

Du ser väldigt ung ut. Men ja, du har fått lite "kvinnoform" eller hur man ska säga.


   
SvaraCitera
smisk

hehe, gölligöll, ser ju bara mysigt ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ser väldigt ung ut. Men ja, du har fått lite "kvinnoform" eller hur man ska säga.

Var Ser du att min Kropp är "kvinnoformad" min kropp är väl allt annat än kvinnoformad , även om jag nu kanske gått upp lite lite i vikt så är jag väl absolut inte päronformad eller öcerviktig , om dy känner dig bitter på att min kropp är lite mindre än din så behöver du väl inte ta ut din ilska mit mig genom att ljuga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

hehe, gölligöll, ser ju bara mysigt ut!

Jag vill verklige n inte se mysig ut jag vill se het och snygg ut


   
SvaraCitera

hunkenfrånswe:

Var Ser du att min Kropp är "kvinnoformad" min kropp är väl allt annat än kvinnoformad , även om jag nu kanske gått upp lite lite i vikt så är jag väl absolut inte päronformad eller öcerviktig , om dy känner dig bitter på att min kropp är lite mindre än din så behöver du väl inte ta ut din ilska mit mig genom att ljuga

Din mage väller ut på sidorna likt kvinnoformade höfter, det var så jag menade. Träna och ät bättre bara.


   
SvaraCitera

Vill du vara playboysexig så är det bara att träna.. och träna hårt..
men om du ville veta ifall du är fet eller inte,
Svar ja, du är lite överviktig


   
SvaraCitera