Aviseringar
Rensa alla

har jag blivit sexuellt utnyttjad?


Ämnesstartare

isola:

Svårt att veta om du ville ha sex just då, om han hade sex med dig ändå eller om han tolkade det som att du ville då han själv var påverkad.

Sant.. Det kanske inte är så stor mening att spekulera i det hela när jag antar att det omöjligt går att veta. Känns bara mer fel eftersom han var nykter och åldern har väl ingen betydelse men jag tycker kanske han borde vetat bättre.. Konstigt att som nykter ha sex med någon som är så packad att han/hon däckar.. Men sant, det är väl bara att testa sig nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ello88:

Så svaret på det påståendet är nej, han var inte aspackad.

Han började väl stöta på dig och så fick han positiv respons. Han tänkte antagligen inte ens på att du var full. Tjejer som anmäler sådana här saker är hemska, de förstör hela hans liv om de anmäler och han blir fälld för våldtäkt bara för att tjejen fick skuldkänslor.

Creds till dig för att du ej anmäler, du borde dessutom sluta fundera på det och sluta ha skamkänslor, det är inget att skämmas över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ello88:

Känns bara mer fel eftersom han var nykter

Det var det verkligen. Han borde ha fattat att du inte var kapabel att avgöra om du ville ha sex då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Spelar det då någon roll vad den juridiska definitionen av sexuellt utnyttjande är?

Nej, det är också sant, det spelar väl egentligen ingen roll..

ankzor:

Han tänkte antagligen inte ens på att du var full.

Kanske inte. Men i så fall tror jag inte han tänker alls, med tanke på att jag tidigare spytt och knappt kunde gå själv. Å andra sidan, jävligt dumt att dricka så det blir så. Klart man skäms över att man kan vara så dum.

ankzor:

Tjejer som anmäler sådana här saker är hemska, de förstör hela hans liv om de anmäler och han blir fälld för våldtäkt bara för att tjejen fick skuldkänslor.

Jag håller med dig fullt ut där, har vänner som råkat ut för det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ello88:

Men i så fall tror jag inte han tänker alls

och du är förvånad över det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Tjejer som anmäler sådana här saker är hemska, de förstör hela hans liv om de anmäler och han blir fälld för våldtäkt bara för att tjejen fick skuldkänslor.

Du vet inte vad du pratar om. Har någon nykter människa sex med en när man är så packad att man knappt kan stå så ska man absolut anmäla, och hoppas på att så mycket som möjligt av hans liv blir förstört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har någon nykter människa sex med en när man är så packad att man knappt kan stå så ska man absolut anmäla, och hoppas på att så mycket som möjligt av hans liv blir förstört.

Sluta isola, du har fel. Dock kommer du vägra erkänna det och jag tänker inte försöka övertyga dig. Tyst nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

och du är förvånad över det?

Faktiskt.. Jag har en (tyvärr kanske man ska säga) förmåga att tro gott om människor. Speciellt när de är äldre, han är 30, tänker att de kanske ska veta bättre då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Creds till dig för att du ej anmäler,

ankzor:

Han började väl stöta på dig och så fick han positiv respons.

Med tanke på att hon var så full att hon inte minns någonting alls och dessutom däckade precis efter (eller innan, det vet vi ju inte) händelsen tycker jag åtminstone du kan sluta leka pajas och erkänna att chansen att hon kastade sig i hans armar och skrek KNULLA MIG DIN STORA BEST är ganska liten. Alltså är killen i det här fallet en pissfitta som i nyktert och moget tillstånd väljer att ha sex med en tjej som är så full att hon knappt kan stå. Att du sen är så förblindad av maskulinistpropaganda du konsumerar att du inte kan se sådana här fall för vad de är, bedöma dem individuellt och måste köra på deras klassiska våldtäktsargument som är så fruktansvärt tråkiga då de sällan är relevanta i våldtäktsfall är fånigt.
Om du vill diskutera risken att tjejer anmäler våldtäkter för att hon ångrar att hon haft sex efteråt, kan du väl gå och skapa en egen tråd för den saken.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

och hoppas på att så mycket som möjligt av hans liv blir förstört.

Ja det låter oerhört konstruktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, du ska inte gå och anmäla folk hur som helst utan konkreta bevis. Du har inget. Vill du ev. förstöra denna killes liv bara för att du har en TANKE att det KAN ha hänt någonting? Bara för att han var nykter betyder INTE det att du inte kan ha varit med på sexet och han tänkte väll antagligen inte riktigt till huruvida du var för onykter eller ej. Ska han i detta beslut stämplas som en våldtäktsman? Hur vet du att han var nykter förövrigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ja det låter oerhört konstruktivt.

Man mår mycket bättre när han straffats. Jag skulle nog göra det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Med tanke på att hon var så... "blargblargblargblargblarg" kan du väl gå och skapa en egen tråd för den saken.

Ursäkte, vad har det du skrev om för relevans till denna tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså, du ska inte gå och anmäla folk

Hon har inte tänkt att anmäla honom 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ello88:

roll vem som tar initiativet om man är så full att man befinner sig ett hjälplöst tillstånd.

Om du kan ta initiativ är du ju inte i ett hjälplöst tillstånd [shake]


   
SvaraCitera