Aviseringar
Rensa alla

Har jag bra musiksmaaaaak? #######1


Ämnesstartare

sculptura:

Hur orkar man lyssna på så många samtidigt? *lyssnar på samma låt dag ut och dag in*

Haha åh herregud, jag klarar inte av det.. När jag drogar en låt under några veckor tröttnar jag som fan på den efteråt, och klarar inte ens av att lyssna på den. Många av de banden jag nämnde lyssnar jag inte lika mycket på länge, men älskade innan. Men det är ändå bra musik.

Vill ha ny musik nu.. tröttnat lite på emo, alternative osv.. Mer glad sommarmusik, som ändå är rock [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Vill ha ny musik nu.. tröttnat lite på emo, alternative osv.. Mer glad sommarmusik, som ändå är rock [smile]

"vi kommer o dööe samtidigt du o jag". Den e lite somrig, inte så rockig kanske, men sådär äckel-glad ala tjej 17 år sthlm. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ett par band bara (Du röstade på detta alternativ)

Typ rise against och lite less than Jake.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

"vi kommer o dööe samtidigt du o jag". Den e lite somrig, inte så rockig kanske, men sådär äckel-glad ala tjej 17 år sthlm. 😛

🙂 tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[blush]

ohYEA_:

Mer glad sommarmusik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

sommarmusik

lol xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

lol xD

Partyparty ju! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

🙂 tack

här e den youtubad åt dig btw. kolla kommentaren som: "Jag kan knappt i ord beskriva hur mycket den här låten betyder för mig just nu... " blalaalaalaaaaaaaaaaaa hatar sånna kommentarer!!!!!!! [mad] hejrå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Sorri, Zina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

här e den youtubad åt dig btw. kolla kommentaren som: "Jag kan knappt i ord beskriva hur mycket den här låten betyder för mig just nu... " blalaalaalaaaaaaaaaaaa hatar sånna kommentarer!!!!!!! [mad] hejrå. [blush]

alltså, haha.. mysig! :>


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Three Days Grace

[party]

ohYEA_:

Rise Against

[love]

ohYEA_:

Red Jumpsuits Apparatus

[smile]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Kent

ohYEA_:

Less Than Jake

ohYEA_:

Relient K

Har hört dem bara.

smörgåsbord:

Sorri, Zina.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Poets Of The Fall

Dom är iofs jävligt grymma! [rolleyes]


   
SvaraCitera

sculptura:

"vi kommer o dööe samtidigt du o jag". Den e lite somrig, inte så rockig kanske, men sådär äckel-glad ala tjej 17 år sthlm. 😛

Säkert! är fan inte fjortismusik. Det är vuxenångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte enligt mig åtminstone.


   
SvaraCitera