Aviseringar
Rensa alla

Har jag en liten kuk, har jag inte riktigt kommit in i puberiteten eller kommer könshår innan kulen börjar växa?


Killen
Ämnesstartare

Hej jag fyllde nynligen 14 och undear om min kuk är liten. Jag har fått könshår och min kuk är 5-6 slak och 9-11 vid stånd. Min fråga är om jag har liten kuk, om könshår kommer innan själva penisen börjar växa och om den kommer börja växa snart.


   
Citera

Gissar på att du kom sent in i puberteten bara, ta det lugnt.


   
SvaraCitera

ta det lugnt


   
SvaraCitera
Algot

Jag är också 14 år, 16cm lång kuk när jag har stånd. Men jag kom in i puberteten tidigt, typ i femman eller nåt sånt. Ta det bara lungt, man kan ha könshår innan kuken börjar växa.


   
SvaraCitera
Killen
Ämnesstartare

Algot:
Jag är också 14 år, 16cm lång kuk när jag har stånd. Men jag kom in i puberteten tidigt, typ i femman eller nåt sånt. Ta det bara lungt, man kan ha könshår innan kuken börjar växa.

Tack så mycket, det var väldigt bra beskrivet


   
SvaraCitera

Ja som alla andra skriver så ta det lugnt. Själv är jag tretton och min är 6-8 slak. Och 14-16 stånd. Håret är kring 4cm


   
SvaraCitera
Kdthb

Det är lugnt när jag var som du var min ungefär lika stor nu är jag 18 och når upp i 16 cm vid stånd slak vet jag inte då det spelar mindre roll och 


   
SvaraCitera
Killen
Ämnesstartare

Alltså, jag har könshår som växer rättså snabbt och jag skulle säga att jag får finnar och sånt. Men Puberteten har väll inte slått till där nere eller?


   
SvaraCitera