Aviseringar
Rensa alla

Har jag gjort fel?


Ämnesstartare

Tjena! Nu är det så att jag behöver lite hjälp här..
Jo det är så att nu på valborg så vill jag och några av mina vänner dricka någon cider och chilla, ( och ja vi tänker på restriktionerna) och då skrev en av mina vänner och frågade om hon skulle fixa lite cider till mig. Jag svarade då nej för jag vet att jag kan fråga mina föräldrar, och min kompis svarade då okej. Jag frågar min mamma och hon säger okej. Nästa dag så skickar min kompis och säger att jag inte får berätta för mina föräldrar, då det finns chans att dem kan säga till deras föräldrar, och absolut finns chansen men jag och min mamma har då pratat om det här tidigare och hon skulle inte berätta för någon annan förälder, för hon bryr sig inte om vad andras barn gör utan vad hennes egna barn gör. i vilket fall som helst blir min vän G A L E N på mig och tror att hela hennes värld kommer gå under ifall hennes föräldrar skulle få vet. Jag har försökt förklara för henne att min mamma inte kommer berätta men nu dissar hon bara mig..
Vad ska jag göra? Gör jag fel med att fråga mina föräldrar om lite cider är ingen annan kompis gör det? För att för mig själv känns det inte fel då jag vet att jag kan lita på min mamma, men blir ledsen då det känns som att de kommer säga att jag inte kommer få komma bara för att jag frågade om lite cider..

Ställ gärna frågor ifall något verkar oklart!Glad


   
Citera

Du har inte gjort nått fel, förstår inte ens varför hon reagerar som hon gör.


   
SvaraCitera

kan bli lite missförstånd ibland. säg som det är till din kompis att du och din mamma inte säger till hennes föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:
kan bli lite missförstånd ibland. säg som det är till din kompis att du och din mamma inte säger till hennes föräldrar.

Ja absolut kan det bli det och jag har förklarat och allt sånt, men det känns i alla fall som att det har blivit mer lugnt än vad det varit innan!Glad


   
SvaraCitera

yoloswag69:

Ja absolut kan det bli det och jag har förklarat och allt sånt, men det känns i alla fall som att det har blivit mer lugnt än vad det varit innan!Glad

så det löste sig? vad bra då! Mycket glad


   
SvaraCitera