Aviseringar
Rensa alla

har jag gjort nått fel?


Ämnesstartare

Jag snackade med två tjejer på msn förut om att starta band. Det blev så att jag skulle komma till deras replokal och provsjunga. Grejen är den att när jag skulle ringa dan innan för att fråga om var replokalen är svarade inte en av tjejerna(jag hade inte snackat med nån av dom på telefon förut; för övrigt den enda som jag hade numret till) Jag ringde igen o hon svarade inte. Samma sak hände på repdagen. Sedan försökte jag kontakta dem på msn och facebook chat. Detta var i lördas. Nu tror jag ena tjejen har blockat mig(har kollat på nån sajt också) Har jag gjort nått fel?


   
Citera

De har hittat någon annan och vågar inte säga det till dig, troligen.


   
SvaraCitera
Hando

Känn dig dissad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ men varför säger dom inte d då jag är så jävla trött på folk som inte vågar säga som d är[mad] D e mycke bättre så för annars börjar man ju tänka en massa skit. Gillar inte folk som snackar skit om folk hlr eftersom nu när man vuxit upp lite tänker på dom man snackade skit om förut och hur man själv var/är lite orolig för att folk snackar skit om en själv. Världen är inte ärlig det har jag lärt mig den hårda vägen men måste alla vara så blyga?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom drev med dig låter det som. eller så ändrade dom sig och vill inte ha med dej


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera