Aviseringar
Rensa alla

Har jag överskattat vibratorer? [shake]


Ämnesstartare

Har aldrig tidigare gillat nån av mina billiga klitorisvibratorer jag haft och har antagit att detta beror på att kvaliteten kommer med priset. Idag införskaffade jag en dyr vibrator och trodde att det skulle vara bättre än såhär. [shake] Hört från MÅNGA tjejer att dom kommer aslätt av sånna och att dom är asbra, men jag känner inte att orgasmen va skönare eller nåt,snarare svagare orgasm och tog sjukt mycke längre tid än med fingrarna. [shake]Har jag överskattat vibratorer eller är det andra tjejer som gör det?[shake]För jag förstår inte hur folk kan tycka att det går lättare.[tard] (obs, jag har INTE svårt för att komma i vanliga fall.)

Vad har ni för erfarenheter av dom och är dom verkligen bättre än ett hederligt handjobb?[zzz]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

den/du är trasig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

den/du är trasig

Nej,den är i utmärkt skick och jag är fullt funktionell,så jag fattar inte hur tjejer kan hylla vibratorer så mycke när jag som är så lätt nästan inte kom.[shake]


   
SvaraCitera

Eh, du vet att alla inte är identiska va? Olika personer tycker om olika saker.

Varför tänker människor fel? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Eh, du vet att alla inte är identiska va? Olika personer tycker om olika saker.

Varför tänker människor fel?

ja,människor är olika,men en vibrator stimulerar intensivt så tekniskt sett borde man komma av d,särskillt om man är väldigt lätt och kåt.[shake] av alla jag hört av så är vibratorer bäst och bla bla. [shake] Aldrig hört nåt negativt om dom.


   
SvaraCitera

Tözen:

ja,människor är olika,men en vibrator stimulerar intensivt så tekniskt sett borde man komma av d

Men what? Nej? Människor är olika, that's it.

Antagligen så har du för höga krav. Varje vibrator fungerar inte på samma sätt, testa flera olika vibratorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Men what? Nej? Människor är olika, that's it.

klitoris som klitoris enligt mig,jag vet bara att jag kom aslätt med min äldsta vibrator som tyvär blev slängd för den lät som ett jetplan när jag skaffa en annan.

k1337oris:

Antagligen så har du för höga krav

nej,jag har inga krav alls på den, men blir sur när man köpte en dyr och det går fortare och är skönare med fingrarna som man alltid kört med. [shake] och alla tjejer jag pratat med sånt om säger att dom är skitbra, särskillt den tillverkarens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Vad har ni för erfarenheter av dom och är dom verkligen bättre än ett hederligt handjobb?[zzz]

Mina händer är för dåliga för att sköta något vaginalt jobb, så jag är på vibratorns sida [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan de inte vad så att du använder dem fel ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Kan de inte vad så att du använder dem fel ?

efter snart 6 års onanierfarenhet så känner jag min kropp såpass väl att jag VET vad jag behöver för att komma+jag haft en vibrator för nåra år sen som va bra,så jag vet,inte okunskap.[shake]

Nintendo:

Mina händer är för dåliga för att sköta något vaginalt jobb, så jag är på vibratorns sida

JAG HATAR DIG FÖR DU FICK MIG ATT KÖPA EN!!!!![sad]fatta va mycke sprit jag kunde köpt istället![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

JAG HATAR DIG FÖR DU FICK MIG ATT KÖPA EN!!!!![sad]fatta va mycke sprit jag kunde köpt istället![cry]

Inte mitt fel att du köpte den + att jag dissade just den sorten du köpte bara för att den var så liten och ful [mad]

Jag tycker det är bra att du inte dricker för mycket sprit, så jag blir bara glad! HA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Inte mitt fel att du köpte den + att jag dissade just den sorten du köpte bara för att den var så liten och ful

men du sa d ju EFTER jag köpte den[mad]den har samma frekvens som din så den vibrerar på samma sätt[mad]

Nintendo:

Jag tycker det är bra att du inte dricker för mycket sprit, så jag blir bara glad! HA!

jag har bara en halvliter kvar[sad]I need to get drunk![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

efter snart 6 års onanierfarenhet så känner jag min kropp såpass väl att jag VET vad jag behöver för att komma+jag haft en vibrator för nåra år sen som va bra,så jag vet,inte okunskap.

Behöver inte vara så att du vet hur du skall göra med en sån för de.
Ganska svårt för mig har ingen klitoris själv men de är ju inte bara de som hjälper finns flera punkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men du sa d ju EFTER jag köpte den[mad]den har samma frekvens som din så den vibrerar på samma sätt[mad]

Du frågade inte innan [no-no]
Ja, men den har en annorlunda form [sad]

Tözen:

jag har bara en halvliter kvar[sad]I need to get drunk![cry]

Nej [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Ganska svårt för mig har ingen klitoris själv men de är ju inte bara de som hjälper finns flera punkter.

ja,men jag kan få klitorisorgasmer enbart utan att stimulera andra delar annars. och ja,jag vet mina andra punkter och jag använder dom men är nu för lat för att använda dildo/ragga upp en kuk,så jag tycker det är konstigt att jag kan komma så annars men itne med en vibrator som alla tycker är så jävla bra. [tard]

Nintendo:

Du frågade inte innan
Ja, men den har en annorlunda form

FU[sad]

Nintendo:

Nej

If I get drunk and call you up,don't get pissed,don't hang up[blush]
ska ringa folk när jag är packad som jag inte ringer annars[cute]


   
SvaraCitera