Aviseringar
Rensa alla

Har jag rätt att vara upprörd?


Ämnesstartare

Exakt vad är du upprörd över? Att han inte berättade tidigare?

GoodbyeKitty:

eftersom att jag trodde att vi hade längtat efter varandra hela veckan.

Har han gjort/sagt något som antyder det? I så fall gör du rätt i att vara sur. Hade dödat den som gjorde så mot mig. Om inte så är det väl lugnt eller. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

fast kommunikation kanske inte är något för dig.

Never mind. Ni verkar ju inte kunna läsa över huvud taget. Var någonstans verkar det som om vi inte kommunicerar?! Jag skrev ju att vi alltid brukar tala om för varandra om vi vill göra någonting annat någon kväll. Nu gjorde han inte det, och därför blev jag ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är pga sån här skit som jag ser förhållanden som ett totalt slöseri med tid.


   
SvaraCitera

GoodbyeKitty:

och frågade honom om inte han skulle bli ledsen om jag bara struntade i honom. Jo, det skulle han. Men som vanligt slutar det med att han säger att jag bara ger honom skuldkänslor och är en bitch. Då brukar jag tala om för honom att han kan dumpa mig om jag är så jobbig.

Usch, jag hoppas verkligen att det är såna saker ni säger i stundens hetta och ber om ursäkt för sedan.

Säg till honom att du hoppas att det inte händer igen. Brukar ni bråka på det här sättet? Känner du dig försummad i andra sammanhang eftersom det verkar vara en förekommande grej att han säger att du ger honom skuldkänslor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kanske funkar för dig också?

Jag tror inte det.


   
SvaraCitera

GoodbyeKitty:

Vi sover alltid med varandra på helgerna. Om någon av oss inte kan, brukar vi tala om det.

men herre gud kvinna. han kanske vill ha ett socialtliv som inte bara innefattar dig. låt honom umgås med sina vänner oxå...kontrollfreak...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

Jag tror inte det.

men sluta whina din jävla kvinna, bara testa [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Har han gjort/sagt något som antyder det?

Att han älskar mig, saknar mig och vill att jag ska komma och krypa in i hans famn?

Om inte det är tydligt nog så kanske det är jag som är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Säg till honom att du hoppas att det inte händer igen. Brukar ni bråka på det här sättet? Känner du dig försummad i andra sammanhang eftersom det verkar vara en förekommande grej att han säger att du ger honom skuldkänslor?

Det har hänt förut. När vi hade bestämt att jag skulle sova hos honom och han inte kom hem förrän 03:00 på natten.
Annars fungerar det mycket bra mellan oss, men så fort jag nämner någonting som inte känns bra så ger jag honom skuldkänslor. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är full, jag hatar dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

men herre gud kvinna. han kanske vill ha ett socialtliv som inte bara innefattar dig. låt honom umgås med sina vänner oxå...kontrollfreak...

Han får gärna ha ett socialt liv. Alltså, ni verkar verkligen inte begripa vad det här handlar om! Hur många gånger ska jag behöva säga att det inte handlar om hans polare, utan om det faktum att han inte talade om för mig att han skulle hänga med honom. Jag är så jävla trött på att vänta!


   
SvaraCitera

GoodbyeKitty:

Annars fungerar det mycket bra mellan oss, men så fort jag nämner någonting som inte känns bra så ger jag honom skuldkänslor. [sad]

Då får han lära sig att hantera det och be om ursäkt. Att lämna en konflikt ouppklarad är inte bra. I mitt första förhållande fick jag aldrig en ursäkt och därför byggdes tyngden och skulden bara på. I mitt nuvarande förhållande så försvinner våra "konflikter" direkt och vi lär oss något av det, utan att dra upp dem i efterhand.

Så länge du framför dina åsikter på ett moget och sansat sätt har han ingen anledning att kalla dig bitch och säga att du ger honom skuldkänslor. Du har all rätt i världen att ta upp att du känner dig sårad, så länge du är lyhörd för hans behov och funderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

kontrollfreak...

Mmm. Men han visste vad han gav sig in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Då får han lära sig att hantera det och be om ursäkt.

Jag antar det. Det är väldigt få gånger jag har fått honom att säga förlåt. Då har jag fått dra honom ut det. Det får mig att tro att han är rädd för att visa sig "svag".


   
SvaraCitera

GoodbyeKitty:

Jag antar det. Det är väldigt få gånger jag har fått honom att säga förlåt. Då har jag fått dra honom ut det. Det får mig att tro att han är rädd för att visa sig "svag".

Samma med mitt ex. Jag fick be honom att be mig om förlåtelse, det kom aldrig självmant. Sånt är frustrerande och det tär på förhållandet. Din grabb borde nog mogna litegrann.


   
SvaraCitera