Aviseringar
Rensa alla

Har jag sabbat allt??


Ämnesstartare

Träffade en otroligt mysig och snäll kille för ett tag sen... han och jag bor en bit ifrån varandra så jag var och hälsade på honom under två dagar denna vecka. Det verkade som att han tyckte om mig lika mycket som jag tyckte om honom, men han visade inget intresse för att ha sex men vi kramades och kysstes en del.

Hur som helst... 
När jag kom hem på kvällen/natten till min hemstad skickade jag ett sms att jag var hemma.
fick inget svar då, heller inget under hela dagen. Provade ringa på dagen fick inget svar. Jag visste att han skulle jobba men tänkte att han kanske svarar på rasten (eller på morgonen då han läste smset jag skickade). Väntade till typ 23 innan jag hörde av mig igen... inget svar!!!

Skrev då ett sms där jag sa att jag var ledsen över att han inte svarade eller hörde av sig och att om han inte kände som jag när jag var hos honom kunde vi ha skippat kyssar och prat om att ses igen.
Fick då ett svar efter kl 01 att han var arg för att jag överreagerade och att han inte orkar med drama. Han skrev att han tyckte om mig jättemycket men önskade mig lycka till i livet typ....

Låg vaken länge och skickade ett sms imorse och bad om ursäkt.

tror ni att det är kört? Mår så jävla dåligt... 


   
Citera
Ämnesetiketter

snöstorm
tror ni att det är kört? Mår så jävla dåligt... 

kanske, men jag tycker inte att det är ditt fel. han verkar vara den som är dramatisk. nu har du sagt hur du känner och du har bett om ursäkt, du kan inte göra så mycket mer. ge honom lite space och gör ditt så länge så kanske han hör av sig sedan. om han inte gör det är det såklart tråkigt, men du har gjort vad du kan då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avvakta innan du skriver mer... Brukar oxå bli rätt irriterad på folk som skickar tusen SMS med "varför svarar du inte" osv. Hör av dig om nån vecka eller nått så har han troligen glömt bort det Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm jag får avvakta och hoppas att han hör av sig... tycker så mycket om honom... 🙁


   
SvaraCitera

Va lite gosig mot honom .


   
SvaraCitera

Låter som att han kanske inte var så intresserad och istället för att vara ärlig och säga det hittar en anledning att skylla allt på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att kräva konstant uppmärksamhet då man inte ens är ett par kan skrämma iväg vissa ja.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

snöstorm: tror ni att det är kört? Mår så jävla dåligt...

Ah det är jobbigt när det blir så. Ledsen Heroisk du var, du har inte gjort något fel alls. Hjärta


   
SvaraCitera

Vad har han att vara arg över? Att du försökte få tag i honom efter att ni sågs? Wtf? Hur jävla svårt hade det varit för honom att skicka iväg ett sms till dig med typ "bra att du kom hem, har inte tid att prata nu"? då hade han ju sluppit bli arg. Vilket as. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch: Hur jävla svårt hade det varit för honom att skicka iväg ett sms till dig med typ "bra att du kom hem, har inte tid att prata nu"?

Precis så tänker jag...!!


   
SvaraCitera

Du har absolut inte gjort något fel, han kanske känner sig pressad av att ha en tjej som gillar honom och han kanske inte har haft ett förhållande innan. Lite svårt att veta men det kan vara en orsak.
Eller så som andra säger så är han en dramatiker och gör saken större än vad det är eller att han har misstolkat något, jag har mött på nån annan sån som tolkar lite (mycket) konstigt.


   
SvaraCitera