Aviseringar
Rensa alla

har känslor för en annan


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 9 månader, jag gjorde nyss slut för jag tycker att gnistan har försvunnit, men nu har jag gått med på att ge vårat förhållande en chans till. Jag älskar honom, tycker han är världens underbaraste människa. Jag kan verkligen se en framtid med honom, flytta hemifrån med han osv. Men jag har börjat få känslor för en annan och jag tvivlar fortfarande på vårat förhållande, om han verkligen är den rätta för mig. Är det värt att kasta bort vårt förhållande för en annan? Den "andra" ser mig bara som kompis, men det känns oärligt mot mig pojkvän att vara tillsammans med honom när jag ofta tänker på den här andra killen ... jag är rädd att om jag lämnar min pojkvän kommer jag inte hitta någon ny .. :/

vet inte vad jag ska göra längre ..


   
Citera

[tired] Du har hela livet framför dig.

Du kan träffa någon vid 30-års ålder.

Chilla! [cool]


   
SvaraCitera

Din pojkvän har antagligen liknande känslor så det går jämt ut [tired]


   
SvaraCitera

joof:

jag är rädd att om jag lämnar min pojkvän kommer jag inte hitta någon ny

Dumt tycker jag. Stanna med någon för att du kanske inte hittar någon ny. Själviskt.
Nej, gör slut.


   
SvaraCitera

joof:

jag är rädd att om jag lämnar min pojkvän kommer jag inte hitta någon ny

[love]

du är 16, klart du kommer hitta nån ny [zzz] om du inte låser in dig själv och bli asocial kanske


   
SvaraCitera

damm it kvinnor alltså.

Bestäm dig för vad du verkligen vill till att börja med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Bestäm dig för vad du verkligen vill till att börja med.

det är liksom det som är problemet. jag vet inte vad jag vill.


   
SvaraCitera

joof:

det är liksom det som är problemet. jag vet inte vad jag vill.

Och bara du kan komma fram till det. för inget blir bättre av att vi säger vad du bör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Och bara du kan komma fram till det. för inget blir bättre av att vi säger vad du bör.

jag behöver bara lite råd. alla förslag är välkomna [tired]
jag har försökt känna efter vad jag vill länge nu men jag kan inte komma fram till något, mina känslor varierar från dag till dag.


   
SvaraCitera

joof:

jag har försökt känna efter vad jag vill länge nu men jag kan inte komma fram till något,

Bra, då gör du inget! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bra, då gör du inget!

ska jag bara sitta o vänta på att nån slags "rätt" känsla dyker upp eller vad?


   
SvaraCitera

joof:

ska jag bara sitta o vänta på att nån slags "rätt" känsla dyker upp eller vad?

Lämna pojkarna ifred och tänk igenom din situation.

Du är 16, inte 30.

[y]


   
SvaraCitera

låt dom köra sten, sax, påse om vem som får dej. vara bara tydlig med om det är bäst av en/tre/fem som gäller, blir annars bara massa tjafs[no-no]


   
SvaraCitera

joof:

jag är rädd att om jag lämnar min pojkvän kommer jag inte hitta någon ny .. :/

du ska inte vara tillsammans med någon bara för att du inte vill vara ensam


   
SvaraCitera

Om du vill lämna din pojkvän borde du göra det. Det är inte snällt mot killen om du är tillsammans med honom bara för att du inte vill vara ensam.


   
SvaraCitera