Aviseringar
Rensa alla

har klantat mig.


Ämnesstartare

brukar klanta mig ofta med detta tar ändå priset,gick in för att ta bort lite program på datan och så råkade jag på nåt jävla vänster att ta bort alla internet explorer genvägar,jag kommer ut tack vare att jag har 5 st genvägs knappar på mitt tangentbord,+ att alla windows media player genvägar försvan,enda sättet att starta programet är att starta en låt eller film,alla mina spel som följde med datan försvan också + kalkylatorn på datan.det fattas nog mera som jag inte har hittat än,har testat att instalera om internet explorer 8 med det funkade inte,nån som har nått tips om hur jag kan ordna detta????är helst såld för tillfättet.jag har windows XP
P.S klaga inte på stavningen,var stressad när jag skrev det!

Tack på förhand mvh wallin94


   
Citera
Ämnesstartare

Skit samma, men har du Wow kvar än.....det är det enda viktiga i den här frågan ?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i programmappen > internet explorer har du IE, bara högerklicka på iexplore och välj skicka till skrivbord (skapa genväg) är säkert lika dant med wmp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

i programmappen > internet explorer har du IE, bara högerklicka på iexplore och välj skicka till skrivbord (skapa genväg) är säkert lika dant med wmp.

hittade filem men det funkade inte[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Skit samma, men har du Wow kvar än.....det är det enda viktiga i den här frågan ?????

spelar inte wow[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

hittade filem men det funkade inte

du ska även kunna vi egenskaper till startmenyn kunna lägga tillbaka ikonen där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

spelar inte wow

Nehepp.....du kanske bara har lite dåligt självförtroende [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

ikonen

genväg -> iexplore -> [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Nehepp.....du kanske bara har lite dåligt självförtroende

hehe,jo då det har jag men det är inte värt 120 pex i månaden och så är det så lätt att bli beroende tycker jag[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

hehe,jo då det har jag men det är inte värt 120 pex i månaden och så är det så lätt att bli beroende tycker jag

Lätt att bli beroende? Jo, om man är en liten mes som du kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

å lätt att bli beroende

var många fail i denna tråd, men den var störst.


   
SvaraCitera

wallin94:

internet explorer

Skaffa fajerfoks istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

lätt att bli beroende

[no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

it's nothing [zzz]


   
SvaraCitera

wow, säg hur du gjorde, skönt att bli av med skiten 😀


   
SvaraCitera