Aviseringar
Rensa alla

Har lite konstiga tankar


Ämnesstartare

Tjenare! Jag skulle vilja fråga en väldigt stark fråga. Jag är anonym för tillfället för jag vet inte hur denna fråga kommer att lösas ut. Jag har ett annat konto men jag håller mig till detta för tillfälligt.

(Jag är 15 snart 16 år om någon undrar)

För ett tag sen (runt 6-7 månader) så började jag att tänka på hur och när man ska ha sex. Jag började tänka på vem, vart, hur, när och så vidare. Men jag började också att tänka hur det skulle kännas att vara i tjejens position. (Jag vet, det låter väldigt konstig). Då kände jag att jag skulle vilja testa det, inte allt kyssandes men att bli... Penetrerad (hittade inget "finare" ord). Jag vet helt säkert att jag inte är homosexuell eller bisexuell men en liten del av det finns i mig. Jag skulle helst vilja ha samlag med en tjej först innan jag testar något annat.

Min fråga är: Är detta konstig och om någon har känt likadant?

Seriösa svar, gärna. Orkar inte med allt det andra.


   
Citera
Ämnesstartare

det blir så ibland, spännande att föreställa sig o inget fel.

det går inte att få samma upplevelse som kille. är du attraherad av killar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl:
det blir så ibland, spännande att föreställa sig o inget fel.

det går inte att få samma upplevelse som kille. är du attraherad av killar?

Nej, faktiskt inte. Jag vill bara göra det liksom, jag är dock väldigt förvirrad vid den här åldern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym för tillfälligt:

Nej, faktiskt inte. Jag vill bara göra det liksom, jag är dock väldigt förvirrad vid den här åldern.

tror inte att det är något fel hur som helst 🙂


   
SvaraCitera

Jag känner som dig, har väl haft vissa tankar så, sedan så tycker jag att den ändå inte känns rätt osv.
Man fantiserar väl om det mesta, sedan så finner man sig själv man kanske är bi men homosexuell är du banne mig inte, inte jag heller!

Jag är 18 förresten.


   
SvaraCitera
mynona

Det är inte särskilt konstigt på något sätt alls, de allra flesta har säkert någon gång funderat över hur det skulle vara att ha sex med någon av det kön de normalt inte attraheras av, det förändrar inte den "identifikationsmässiga" preferens man annars har. Du kan ju pröva om du vill, det kan man göra och ändå fortsätta vara heterosexuell, precis som homosexuella kan ha sex med motsatt kön och ändå fortsätta vara gay. Det är bara vanlig sund nyfikenhet helt enkelt, varken mer eller mindre. Ta det inte så dramatiskt!


   
SvaraCitera
Kaira

Det är nog inte alls konstigt. Iaf, om det hade vart konstigt så är vi lika konstiga 🙂 Har tänkt exakt samma sak!


   
SvaraCitera

Saken är det att fler och fler heterosexuella män blir mer nyfikna av att stoppa saker upp i rumpan (vad jag har hört och läst). Dom tycker också det är skönt och skulle kunna göra det igen då det stimulerar G-punkten hos oss killar och på så sätt förstärker ens orgasm om jag inte är helt ute och cyklar.


   
SvaraCitera