Aviseringar
Rensa alla

Har lyckats klanta till det, vad ska jag göra?


Hando

XUSE:

??

Bra jobbat


   
SvaraCitera

XUSE:

men sen idag frågade min farsa mig om det var jag som hade varit inne och kolla.

hahah har fan också blivit påkommen en gång, det är fan hemskt men va fan!!!

XUSE:

Sen säger dom att det inte är bra för ungdomar att kolla på porr, men ALLA har väl nån gång gjort deh?!

vad kan hända liksom???? fattar faktiskt inte det där, tror vuxna man blir helt cp eller när man kollar porr eller??

XUSE:

Jag hade ingen data(skärmen på lagning) igårkväll och jag kände att jag måste kolla porr för att jag inte hade gjort de på några veckor.

själv så kunde jag fan inte titta på porr typ på tre veckor pågrund av att dotorn var så jävla virus drabbad, var typ helt paj av all porrsurfande!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, jag kollar på porr nästan varje natt för i sentimman blir jag småkåt. Ingen big deal egentligen. Det är väl sunt att trimma tigern lite då och då har jag hört? Förstår att det måste vara himla pinsamt dock.. Jag rensar historiken dagligen, men det är mest för att pappa en gång snokade i min UM, bdb och blogg. Det var inget kul. Så det är liksom en rutin numera att alltid slänga all historik, hela köret!


   
SvaraCitera

hahahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera

det heter faktiskt dator, inte data[smile]


   
SvaraCitera

nödvändig bump [smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

HihI, har en ny data, och nuare internet, hittar inte hur man raderar hitoriken...
hur gör man?! :S HAr internet explore 7/8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile] Necro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera