Aviseringar
Rensa alla

Har min pubertet stannat?!?!?!


bruh32
Ämnesstartare

Hej jag är kille som är 16 år och några månader gammal nu. Jag började utveckla lätt pubis och armhåle hår när jag var bara 10-11 år. När jag var ca 12 år så hade jag hyfsat mycket hår på dem ställena. Efter det så hände nästan inget mer alls. Min penis växte ytterst lite på de 5-6 åren och samma med min kropp. Jag har växt mindre på dem årena än vad jag har gjort när jag var liten. Jag får knappt finnar jag har ljus röst jag är bara 160cm lång och min penis är liten. Jag har börjat ejakulerat väldigt lite nyligen när jag onanerar, men det kommer inte mycket och det är väldigt klart.  Jag har inte utvecklas mer än en 12 åring på nått sätt förutom håret jag prata om. Folk jag frågar tror jag är 10-13 år. Jag var på ett besök på min lokala vårdcentral och fick ha ett möte. Först pratade jag bara lite om min situation sen tog läkaren mig till ett annat rum där han var tvungen att känna mina testiklar vilket var väldigt hemsk och pinsamt med min penis längd. När den är slak är den som en förstorad bröstvårta. Jag hade inte brytt mig om den var normal storlek. Efter det förnedrande mötet fick jag  aldrig nått klart svar. Kan någon snälla hjälpa mig med vad problemet kan vara för puberteten började i ca 1 år sedan har det inte hänt något på 5 år. Det känns inte rätt och som ni kan förstå är det pinsamt att träffa nytt folk och jag skulle aldrig kunna tänka mig skaffa sexuella relationer. Jag är tacksam för alla svar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad sa läkaren till dig då? Eller sa den inget alls?


   
SvaraCitera

This is a bruh moment


   
SvaraCitera

Rätt vanligt att killars pubertet blir sen å inte riktigt tar fart. Men det är väl typ i din ålder man börjar göra något åt saken. Typ ger testosterontillskott för att starta processen. Fortsätt trycka på vårdcentralen tills du fått ett svar du är nöjd med.


   
SvaraCitera

bruhGlatt skålande


   
SvaraCitera
Listus

Låt tjejen avgöra om den duger eller ej, är ej i slakt tillstånd den jobbar.

Sen har alla olika röster och din hinner fortfarande ändras mannen.


   
SvaraCitera