Aviseringar
Rensa alla

Har någon gått Bohusleden.


Ämnesstartare

Hej,undrar om det finns någon här på UM som har gått hela bohusleden?
Berätta vad du tyckte om det.
Jagade ni nåt eller fiskade?
Hur fick ni mat?
Sov ni i tält eller gjorde ni vindskydd?
[party]


   
Citera
Ämnesstartare

wallin94:

Hej,undrar om det finns någon här på UM som har gått hela bohusleden?

Ja,kick off i ettan.Vi fick fel karta,20 pers som inte kände varandra gick vilse i svartedalen på leden,d skulle ta 3 timmar att gå,vi gick i över 8 och dom senaste timmarna i spöregn utan täckning på mobilen,tappat bort lärare,delade på gruppen,ringde polisen men d bröts helatiden.d va underbart.sen sov vi i bottenstugan,inget riktigt dass,litet skithus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Ja,kick off i ettan.Vi fick fel karta,20 pers som inte kände varandra gick vilse i svartedalen på leden,d skulle ta 3 timmar att gå,vi gick i över 8 och dom senaste timmarna i spöregn utan täckning på mobilen,tappat bort lärare,delade på gruppen,

stackars dig,men det var lite komiskt nu när man får läsa det så här.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

stackars dig,men det var lite komiskt nu när man får läsa det så här.

nej,enda gången jag hade täckning fick jag mess av mamma:har ni roligt?

visste inte om man skulle skratta eller gråta för vi trodde vi skulle frysa ihjäl på natten för d va så kallt och aldrig komma hem.så hitta vi en öppen liten kyrka mitt ute i skogen som va tom där vi satt ett tag tills vi kom på att d är som i en skräckfilm och säkert finns en yxmördare där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

har ni roligt?

hahahahahah,stackars dig.

Tözen:

visste inte om man skulle skratta eller gråta för vi trodde vi skulle frysa ihjäl på natten för d va så kallt och aldrig komma hem.så hitta vi en öppen liten kyrka mitt ute i skogen som va tom där vi satt ett tag tills vi kom på att d är som i en skräckfilm och säkert finns en yxmördare där.

ofta,fan vad kul,hur gammal var du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

ofta,fan vad kul,hur gammal var du?

16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

16

aha,okej.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera