Aviseringar
Rensa alla

har någon här testat att dricka kaffe?


Ämnesstartare

Kaffe är likt öl en väldigt social dryck.

Jag gillar inte kaffe pga smaken.

Jag har slutat tåla kaffe för inte så jättelänge sedan. Dricker jag det så får jag sådana extrema magsmärtor att jag blir illamående - av smärtan alltså. Gäller tyvärr även irish coffee. Sen skiter jag tegelstenar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

han

hen* [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

PurpleMusicRain:

hen*

ipodkåplweslkj[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mmmmm okok då hoppar ja över å kyssa han

du ger upp kaffe? [mad]

PurpleMusicRain:

hen*

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ipod

en slump?


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

du ger upp kaffe?

neeeej aldrig uhuhuhu[love]

dazed:

en slump?

mmm faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Paseo:

ipod

en slump?

Kanske är ett meddelande från Gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaffe är gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaffe kaffe kaffe!

Köpte nyss kaffe för typ 700 spänn.
Använder kaffemaskin hemma, asnajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Köpte nyss kaffe för typ 700 spänn.

vladivostokpilear du eller[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vladivostokpilear du eller

Nästan, nämen jag köper ganska sällan så.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack mycket kaffe som barn, slutade när jag blev äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man blir pigg & alert och redo att underkasta sig marknadsekonomin, därför folk gillar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

man blir pigg & alert och redo att underkasta sig marknadsekonomin, därför folk gillar det

Man kan säga att kaffe är smörjmedlet som håller hela samhällsekonomin igång, det är därför alla arbetsgivare bjuder på det tex. Samma sak med ciggaretter för då det var så vanligt, folk tog en cigg och orkade med tempot vid det löpande bandet utan att stressa ihjäl men sedan kom någon på att det var ohälsosamt och att rökning borde ske utomhus, då vände sig arbetsgivarna emot det då blev en paus i arbetet, förlorad produktion och det är därför vi idag mer och mer går mot totalt rökförbud. It's all about production, man.


   
SvaraCitera

Kaffe är en sak man lär sig dricka och när man lärt sig dricka kaffe så kan ett glas med Mjölk,Saft,Dricka gå och hänga sig när man ska fika..

Kaffe är som en laglig drog, Det ger dig en kick när du är trött och du blir lite gladare och allt blir lättare.

Jag drack kaffe nästan varje rast på mitt förra jobb. Rasterna blev mycket trevligare och den jobbiga tanken över att man måste jobba i flera timmar till bara flög iväg [smile]


   
SvaraCitera