Aviseringar
Rensa alla

Har någon manipulerat dig till att ha sex med henom?


Ämnesstartare

Nu menar jag alltså INTE när du egentligen har velat men tyckt att ni haft lite för ont om tid till sex och partner fått dig att tänka att "äh vi hinner" utan när du INTE har velat ha sex och någon inte accepterat detta utan fortsatt tjata och/eller manipulerat dig. 

Pollen avser inte endast samlag utan kan förstås vara andra sexuella handlingar också.

Oskuldsaltenativet finns för att det annars skulle bli ett missvisande resultat.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola: Kille: Ne


   
SvaraCitera

isola: Oskuldsalternativet

Jag har blivit utsatt för och avvisat sexuell övertalning vid upprepade tillfällen.


   
SvaraCitera
Yaren

Nej 🙂 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft sex pga tjat ja


   
SvaraCitera
reben

så många ggr :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, flera gånger 


   
SvaraCitera

isola: Kille: Nej

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

🙁

äeej


   
SvaraCitera

isola: äeej

hej? nej? tjej? ägjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

hej? nej? tjej? ägjej?

ett nej vare!


   
SvaraCitera

isola: ett nej vare!

jaha, ja men då hade jag ju ett rätt iaf
kanske inte gills om man gissar vilt men ändå, någon poäng borde jag få för det tycker jag
varför nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

jaha, ja men då hade jag ju ett rätt iaf
kanske inte gills om man gissar vilt men ändå, någon poäng borde jag få för det tycker jag
varför nej?

ett miniminipoäng
för att det inte är ngt att vara ledsen för att inte ha blivit utsatt för ngt sådant.


   
SvaraCitera

isola: för att det inte är ngt att vara ledsen för att inte ha blivit utsatt för ngt sådant.

Mitt resonemang kan du få höra så får du avgöra själv
Hade jag blivit utsatt för tjat om sex eller försök till manipulation skulle det innebära att någon ville ha sex med mig och jag kan spinna det till något positivt, även om det bara är av ytliga skäl så skulle jag se det positivt. Jag förstår att tjejer oftast ser det som negativt och att tjat till sex är (tydligen) ett problem i många förhållanden, om jag inte missförstått saker så att det kan ses som negativt är det inga tvivel om.
Omständigheter formar, inte sant?


   
SvaraCitera