Aviseringar
Rensa alla

Har ni blivit huggna i ryggen?


Ämnesstartare

undra hur många som är falska i ens omgivning, som hugger en i ryggen när som helst [smile] önskar att människor kunde vara ärliga med vart de står

har ni blivit huggna i ryggen många gånger?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ett antal gånger si så där, lär ju komma fler [y]

Det värsta är ju när man inte alls väntat sig det men att det händer ändå. Tar ju sin lilla tid att "återhämta" sig liksom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Det värsta är ju när man inte alls väntat sig det men att det händer ändå. Tar ju sin lilla tid att "återhämta" sig liksom [y]

eller hur, jävla spel de kör

låt mig vara liskom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla, livet är ju trotts allt ett spel där allt är tillåtet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej om jag har blivit stabbad i ryggen [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aah alla har väl det någongång.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Alla, livet är ju trotts allt ett spel där allt är tillåtet.

men alla gör inte allt.. finns genuina trevliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men alla gör inte allt.. finns genuina trevliga

tror jag inte på. Tror däremot att det finns personer som agerar på ett sånt sätt för att kunna känna sig bättre än dem egentligen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig gjort och aldrig hänt mig tror jag. Litar väl inte på folk man inte ska lita på.

Är nog bra på det där. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror jag inte på. Tror däremot att det finns personer som agerar på ett sånt sätt för att kunna känna sig bättre än dem egentligen är

men ge dig [crazy] ngn måtta får det vara... klart det finns människor som tycker om DIG och bryr sig om DIG och vill dig VÄL utan att det är för eget vinnande (bra mående pga agerar snällt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Är nog bra på det där. [party]

du verkar vara det!

för tycker det är många som är så treevlia o gooa som bajsar på en hur lätt som helst


   
SvaraCitera

jag har en vän i min kompiskrets som konstant hugger i ryggen! Jag klarar inte av honom mer [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vara... klart det finns människor som tycker om DIG och bryr sig om DIG och vill dig VÄL utan att det är för eget vinnande (bra mående pga agerar snällt)

är tyvärr inte helt övertygad om att det är så. Det är ingen som känner för att på något sätt visa det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A, har hänt mig onödigt många gånger. Hugger själv inte till frekvent men de gånger det hänt har jag tagit i rejält. Hehe, mig ska man inte såra![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

jag har en vän i min kompiskrets som konstant hugger i ryggen! Jag klarar inte av honom mer [mad]

skit i honom

OF 5:

är tyvärr inte helt övertygad om att det är så. Det är ingen som känner för att på något sätt visa det i alla fall.

jag upplever det varjefall så. jättetråkigt att du ej upplever sådant i din omgivning, men det finns sådana människor.

en kvinnlig kafka:

A, har hänt mig onödigt många gånger. Hugger själv inte till frekvent men de gånger det hänt har jag tagit i rejält. Hehe, mig ska man inte såra![sad]

det är bra! de människorna förtjänar skit


   
SvaraCitera