Aviseringar
Rensa alla

Har ni blivit huggna i ryggen?


Ämnesstartare

Lounge fact:

för tycker det är många som är så treevlia o gooa som bajsar på en hur lätt som helst

Finns alltid små ledtrådar, det som tycks fälla de flesta är att de inte begriper att en person som kan vara vidrig mot en annan människa också kan vara vidrig mot dig vid framtida omständigheter och dessutom garanterat kommer att vara det om personen har något att vinna.


   
SvaraCitera

Walking:

Aldrig gjort och aldrig hänt mig tror jag. Litar väl inte på folk man inte ska lita på.

Lite sådär, tror jag.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

skit i honom

önskar jag kunde!
Han är liksom mitt i hela kompiskretsen.
Däremot har folk börjat tröttna på honom. liksom varandra tyvär. eftersom han sprider lögner och hugger folk i ryggen bara för att han ska kunna vara kvar i kretsen. Han sprider hat i mina före detta kärleksfulla och bryende vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"H*n är ju taskig mot vissa det är sant, men är snäll mot mig iaf så jag kan ju vara kompis med h*n"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

många gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Finns alltid små ledtrådar, det som tycks fälla de flesta är att de inte begriper att en person som kan vara vidrig mot en annan människa också kan vara vidrig mot dig vid framtida omständigheter och dessutom garanterat kommer att vara det om personen har något att vinna.

mmm.. får vara mer uppmärksam på de ledtrådarna

förvirras nog lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Han är liksom mitt i hela kompiskretsen.

fattar... jobbigt när man är i ett gäng och måste påverkas av personen i ett uppbrott

men tycker du ska lägga mer energi på de du faktiskt tycker om


   
SvaraCitera
time
 time

Vet speciellt en. Orkar inte ens säga emot längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vet speciellt en. Orkar inte ens säga emot längre.

Grow a pair, missy [mad]


   
SvaraCitera
time
 time

Walking:

Grow a pair, missy

Ah, nej, det är inte det att jag blir illa behandlad och inte säger emot, det är bara det att jag har blivit ett tredjehandsalternativ för en särskild person i mitt liv och eftersom personen inte längre hör av sig så orkar jag inte bry mig om det. Har roligt med en mycket äkta fin vän jag träffade genom stabbern först istället. [love]


   
SvaraCitera
time
 time

Menar liksom att det inte hjälper att ställa sig upp och skrika "KAN DU VÄLJA MIG ÖVER CANNABIS OCH SEX MED FRÄMLINGAR" för... cannabis och sex med främlingar är roligare än mig. Svider lite i hjärtat ändå, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

tt liv och eftersom personen inte längre hör av sig så orkar jag inte bry mig om det. Har roligt med en mycket äkta fin vän jag träffade genom stabbern först istället

man är väl inte en backstabber för att man slutar höra av sig?


   
SvaraCitera
time
 time

Walking:

man är väl inte en backstabber för att man slutar höra av sig?

Nä, men man är en backstabber om man bryter massor med löften och medvetet visar upp sitt nya fina liv och skiter i om den före detta vännen blir ledsen eller inte. Tycker jag då.

Samt så är man en mellanstadiebackstabber om man inte ens kan gå i närheten av personen och personens nya ersättningsbästis utan att de ska börja viska när de tror att man inte ser det. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte vad jag tänkt på iaf[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nä, men man är en backstabber om man bryter massor med löften och medvetet visar upp sitt nya fina liv och skiter i om den före detta vännen blir ledsen eller inte. Tycker jag då.

Ah okej, det där framgick inte direkt i vad du skrev först!

Kram!


   
SvaraCitera