Aviseringar
Rensa alla

har ni blivit rånade nångång?


Ämnesstartare

kan ni berätta lite om vad som hände?

skriv inte en massa skit nu, detta ska vara en seriös tråd.


   
Citera
Ämnesstartare

nä. men utsatt för rånförsök ett par gånger, en gång med kniv. vägrade ge ifrån mig nåt, eller aa sa att jag inte hade några värdesaker på mig så sprang han iväg.  Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. Är för badass 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nae


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte hittills, men den dagen kommer väl också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev rånad på värnhemstorget när jag var 13 år av en blattekille. det var på kvällen. han hade kniv men jag hade bara 5 kr på mig. så han fick det, direkt efter gick han o handla. Skeptisk

andra gången var ett rånförsök på mig o min bror i rörsjöparken när jag var 12 år. jag o min bror smällde raketer, vi råkade träffa några blattekillar med rakterna, så dom började dra kniv och jaga mig, men dom fick inte tag på mig. men min bror hävdar att dom fångade han och slog han och tog hans raketer. det roliga är att polishuset ligger precis brevid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm i Paris, på min mobil. Var läskigt.

 


   
SvaraCitera

Albanien_Mats: andra gången var ett rånförsök på mig o min bror i rörsjöparken när jag var 12 år

Andra gången före första gången hur tänkte du nu?

Nej jag har sluppit blivit rånad och är tacksam för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Andra gången före första gången hur tänkte du nu?

Nej jag har sluppit blivit rånad och är tacksam för det.

e trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. hade fått en ny mobil av farmor och gick till knutpunkten (helsingborg) för att köpa en tidning till henne. på vägen dit blev jag stoppad av en kille som påstod att han behövde ringa ett samtal - ung och godtrogen som jag var överräckte jag telefonen och väntade på att han skulle bli klar, vilket han förstås inte blev. en stund senare kom hans vänner och då var det kört. förutom mobilen blev jag av med 500 kr som snubben tvingade mig att ta ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
ja. hade fått en ny mobil av farmor och gick till knutpunkten (helsingborg)

ahahahaha, skåne e fan hårt. bara jag o du som blivit rånade av de som svarat.undantag snor pga paris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, inte ens nångon som försökt. Ser nog för fattig ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde det stod rakade och tänkte "håhå ja det har jag ju".

Rånad har jag aldrig blivit dock.


   
SvaraCitera