Aviseringar
Rensa alla

Har ni flickvän/pojkvän?


Ämnesstartare

Alla vi ungdomar är ju sugna på att dejta och skaffa sig en käraste, så har ni flick/pojkvän eller letar ni efter en?


   
Citera

Jag letar efter mer killkompisar i första hand, det var min mellersta syrra som inspirerar mig till det först då hon umgicks ett tag mer med killar än tjejer. Hon hade jämt killkompisar hemma och jag gillade när de drev med mig men samtidigt tyckte de att jag var en cool lillasyster. Och jag fick alltid låna deras Gameboys Cool drömmer om att hitta en pojkvän men satsar på mer killkompisar då det känns lättare att hitta och saknar av att tillhöra ett "gäng" :3


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Jag är singel, men det skulle vara trevligt med en pojkvän...


   
SvaraCitera

Är singel och trivs inte med det. Jag hoppas att jag hittar någon tjej jag tycker att attraktiv både till utseende och personlighetsmässigt så det lär väl ta ett tag. Jag borde kanske skaffa fler tjejkompisar till att börja med.


   
SvaraCitera

har en flickvän


   
SvaraCitera

Nej. Tror inte att jag "letar" heller Galen


   
SvaraCitera

aa 


   
SvaraCitera

Jag letar nog efter en pojkvän, men jag väntar nog ett tag Glad


   
SvaraCitera

Nej, men jag söker tjej


   
SvaraCitera

Okej kompis jag inte tjej ingen vill vara min tjejFörvirradLedsenGråterTardigMycket glad


   
SvaraCitera

Jag har ingen pojkvän och söker absolut ingen. Tycker att det är slöseri på tid när man är så ung. Man vet ju knappt vad kärlek verkligen är eller känns. Bättre att tänka på skolan, familj och hälsan då man är ung istället för att tänka på kärleken.


   
SvaraCitera

Nej, jag är deprimerad


   
SvaraCitera
Berit

pojkvän sedan 2 år


   
SvaraCitera

Jag är singel och trivs rätt så bra med det. 🙂


   
SvaraCitera

NEJ FÖRFAN! Vem fuck vill ha flickvän? Singel är bäst, då slipper man en gnällig fitta som gråter för man knullar en annan fitta. Tack för mig 😉 //ta det med en nypa salt


   
SvaraCitera