Forumet - Har ni flickvän/pojkvän?

Har ni flickvän/pojkvän?

15144 5 92
Alla vi ungdomar är ju sugna på att dejta och skaffa sig en käraste, så har ni flick/pojkvän eller letar ni efter en?

Kommentarer (15)

1. Avatar

Jupp. Varit tillsammans i snart 2 år

2. Svårt när man bara är hemma

3. Aldrig varit i nått förhållande tyvärr

4. Nej, men skulle velat ha en

5. Har en go tjej(varit ihop i ett halvår) men har ändå inte kyssts än

6. Letar lite, men jag tänker att man kanske måste vara säker i sig själv först Galen

7. Nej och är livrädd för att träffa någon

8. update det är över

9. Nej du, jag tänker dö ensam!

Cheers! Cool

10. I USA då du är 27 år gammal och skjutit dig själv med ett hagelgevär?

11. Så du vill bli Trans, flera år äldre, deprimerad och ångestfylld + extremt duktig musiker o revolutionera en bransch o sen ba skjuta dig själv i skallen... O sen bli med i The 27 Club

12. Inte trans, deprimerad eller ångestfylld men det kvävs lite av varje för å va en extrem duktig musiker men typ så ja

Tråden har 92 svar. Sortera efter:

Bästa svaret

pojkvän sedan 2 år

Spana också in:

Har en partydude. Nej, kalaskille. Äh, fästman!
Är singel och trivs inte med det. Jag hoppas att jag hittar någon tjej jag tycker att attraktiv både till utseende och personlighetsmässigt så det lär väl ta ett tag. Jag borde kanske skaffa fler tjejkompisar till att börja med.
Skulle aldrig ens våga peta på en kille, har hört att de är täckta av sånna där killbaciller...

Näe, skämt åsido är jag singel. Trots att jag inte direkt letar så vore det ju trevligt med en kille, men då måste jag hitta någon jag känner att jag klickar med först.
Jag är singel, men det skulle vara trevligt med en pojkvän...
Jag är snart 20 år och är fortfarande okysst. Antar väl att "det kommer" men har redan accepterat det faktum att jag kommer leva ensam. Så ni som klagar att ni är 15 år och oskuld behöver inte oroa sig