Aviseringar
Rensa alla

Har ni flickvän/pojkvän?


Nej men en pojkvän skulle varit trevligt ^^


   
SvaraCitera

Räknas min hand?


   
SvaraCitera

Singel 


   
SvaraCitera

Singel, väntar på nån tjej som vill ha mig


   
SvaraCitera

Inte haft ett förhållande på ett bra tag. Typisk ensamvarg som försöker få grepp på livet. Kan dröja tills jag känner för att leta aktivt efter någon.


   
SvaraCitera

Nej, singel. Vill verkligen ha en kille ...


   
SvaraCitera

Skulle vara mysigt att ha ngn... (Några 03 - 05 (killar) därute??) 


   
SvaraCitera

Singel sedan länge, väntar på en kille som vill ha mig


   
SvaraCitera

Skulle vilja säga att man inte direkt "letar" efter någon men det vore mysigt med kille. Känner bara att man måste hitta rätta personen först. En sådan som bryr sig om mig lixom 🙂


   
SvaraCitera

Pojkvän och sambo sen 1,5 år tillbaka


   
SvaraCitera

Jag är snart 20 år och är fortfarande okysst. Antar väl att "det kommer" men har redan accepterat det faktum att jag kommer leva ensam. Så ni som klagar att ni är 15 år och oskuld behöver inte oroa sig


   
SvaraCitera
Cobrak

Jag misstänker att jag har fått upp ögonen för en tjej som verkar ha starka känslor för mig. Genuint intresserad av ett förhållande just nu är jag dock inte.

Dels för att jag behöver en mer stabil grund i mitt liv först, dels för att


   
SvaraCitera
Cobrak

Jag misstänker att jag har fått upp ögonen för en tjej som verkar ha starka känslor för mig. Genuint intresserad av ett förhållande just nu är jag dock inte. Delvis för att jag behöver en mer stabil grund i mitt liv samt behöver komma över en person som jag haft starka känslor för i snart tre år, delvis för att jag är i en period då jag utforskar vad livet har att erbjuda - på gott och ont.


   
SvaraCitera

Har varit singel de senaste 5 åren, söker flickvän men det är ingen brådska, är trots allt bara 16 år Party


   
SvaraCitera

Har varit singel alldeles för länge..


   
SvaraCitera