Aviseringar
Rensa alla

har ni funderat något på det där med att kunna ge trådar sökord


Ämnesstartare

alltså, om jag gör en tråd så har jag själv möjlighet att lägga in sökord till den så att jag själv och andra lättare kan hitta den sen.

som det är nu är ju sökfunktionen i princip värdelös om man inte kommer ihåg exakt rätt ord (och knappt ens användbar då heller)


   
Citera

Tur att det är UM så din tanke kommer förkastas inom en halv sekund. Men jag tycker den är rätt bra. Det går ju trotts allt att tagga annat så på forumtrådar borde det ju också gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tur att det är UM så din tanke kommer förkastas inom en halv sekund. Men jag tycker den är rätt bra. Det går ju trotts allt att tagga annat så på forumtrådar borde det ju också gå.

haha mm![bigsmile] men thnx![crazy]

hoppas de som bestämmer tycker samma, för som det är nu är sökfuntkionen i princip värdelös


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

de som bestämmer tycker samma, för som det är nu är sökfuntkionen i princip värdelös

ja men man hittar ju tre hundra är gamla trådar iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja men man hittar ju tre hundra är gamla trådar iaf

mm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik Nahlén:

!

Åtta:

!


   
SvaraCitera

Jag HATAR verkligen sökfunktionen.


   
SvaraCitera

Letade efter en tråd du skrev, hittade den aldrig. Ville tillföra något viktigt. Minns ej vad eller vilken tråd, men det kan ha varit den om hur man dissar folk, hm. Sökta - hittade ej. Gick in på din profil och letade bland senast skapade trådar men du hade producerat så många att jag ej hittade den där heller [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Letade efter en tråd du skrev, hittade den aldrig.

säg vad d var för tråd så hittar jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

el oj såg att du ej mindes nu[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

säg vad d var för tråd så hittar jag

Tror att det var "hur man dissar någon på ett snällt sätt". fast minns inte vad jag skulle skriva om det var den tråden [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tror att det var "hur man dissar någon på ett snällt sätt". fast minns inte vad jag skulle skriva om det var den tråden [blush]

aha
tror han kanske gett upp nu iaf
ha ej hört ngt på 1 vecka
då fick jag sms där det stod:

"Tja[smile]"

men det innehöll ej fråga så svarade ej[blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Det är en bra idé. Implementationsmässigt tror jag att det skulle bli krångligt, då vi använder en "off-the-shelf"-lösning för sökningar. Men det är säkert inte omöjligt.

Nahlén är på semester för tillfället, så honom får du nog vänta på svar från.


   
SvaraCitera