Aviseringar
Rensa alla

Har ni långt hår? Tjej/KIlle?


Smilen
Ämnesstartare

Hur länge har ni då sparat till långt hår i sådana fall? Är det så att det tar väldigt lång tid att spara till det? Måste man inte kamma håret ofta då och duscha länge?

Ni kanske har funderingar på att klippa er. Vad vet jag. Känns håret mjukt?


   
Citera
Ämnesetiketter
OyottA

Hår till höften. Sparat i typ 3 år. Det är tjockt så det tar en evighet att duscha för att håret måste bli blött. Man bör väl kamma ofta men en gång om dan räcker.


   
SvaraCitera

jag sparade / hade långt hår från 1:an till 9:an.
håret räckte mig ish till höften kanske lite längre än så.. och klippte av det i mitten av 9:an (30-40cm) och haft ordentligt kort sen dess. 
det man ska tänka på är väl att klippa topparna regelbundet (så slipper man mycket tovor och risigt hår), samt kanske fläta ihop håret lite lätt till natten, så slipper man borsta/kamma allt för länge på morgonen.


   
SvaraCitera

Jag hade sparat ut mitt hår till strax ovanför höften i tre år men för 10 månader sedan klippte jag av nästan allting och nu är det till axlarna.


   
SvaraCitera

Jag klippte kort förra fredagen. Det är så himla skönt att inte behöva tänka på idealet att alla tjejer "ska" ha långt hår. Och så sticker jag ut i mängden 😛


   
SvaraCitera

Långt hår på tjejer är så jävla snyggt tho


   
SvaraCitera

Är kille (borde man förstå på användarnamnet) Nej, har inte långt hår, vill inte ha jättelångt hår heller. Mitt hår är fucking kaos så långt hår eller halvlångt fungerar ej.


   
SvaraCitera
2002
 2002

Har ner till rumpan, klippte mig till hakan för 6 år sen så har ju växt en del sen dess. Blir ibland frestad o klippa de igen men älskar långt hår <3


   
SvaraCitera

har alltid haft hår till under axlarna, det kunde aldrig bli längre. sen helt plötsligt blev det jättelångt, jättesnabbt. växte från axlarna till midjan på ca fyra år, notera att jag också växte samtidigt. klippte av det för drygt ett år sen (till axlarna igen), helt klart värt de


   
SvaraCitera