Aviseringar
Rensa alla

Har ni någon gång fått stånd av att krama någon?


sexmeister:

försöker gömma den, men storleken på min gör det omöjligt

hahahahahaha varför e jag så trött [tired]


   
SvaraCitera

aa fast bara med sanna då


   
SvaraCitera

kennyman:

hahahahahaha varför e jag så trött

hahaha vadådå? 😛

joo är trött jag med men plugget görs inte utav sig själv...


   
SvaraCitera

sexmeister:

hahaha vadådå? 😛

haha, menade att jag är trött. Jag sitter och läser och vid vissa saker brister jag ut i värsta fnissanfallet. Inte skratt, utan jag sitter bara och fnissar.

hahah nu händer det igen -.-' hahaiha!


   
SvaraCitera

kennyman:

haha, menade att jag är trött. Jag sitter och läser och vid vissa saker brister jag ut i värsta fnissanfallet. Inte skratt, utan jag sitter bara och fnissar.

hahah nu händer det igen -.-' hahaiha!

hahahaha såååååå rätt... jo jag med men det gör jag alltid på nätterna, speciellt idag då jag varit på flumm sedan jag kommit hem från gymmet ;D;D;D;D

pfff, skulle jag somna nu skulle jag somna något fort


   
SvaraCitera

sexmeister:

hahahaha såååååå rätt... jo jag med men det gör jag alltid på nätterna, speciellt idag då jag varit på flumm sedan jag kommit hem från gymmet ;D;D;D;D

pfff, skulle jag somna nu skulle jag somna något fort

hahaha ah jo det är lite kul XD har gjort så både dag och nattid, vissa random saker får mig bara att fnissa helt hysteriskt utan någon som helst kontroll [tard]

haha gå och sov då [bigsmile]


   
SvaraCitera

En tjej på mitt fritids hette Sanna.
Hon var tjock och illaluktande och jag var sex-sju år. Av någon anledning så gjorde jag en teckning och la i hennes låda.
Sen blev det "stormöte" på fritids med alla barn och personal.
En teckning föreställande en människa med en rund jättemage som tog upp halva pappret och med ett litet litet runt tillhörande huvud samt med texten "Sanna tjokis" ovanför, var föremålet för mötet.
Fröknarna frågade vem konstnären var. Jag räckte glatt upp handen och sa att det var jag.
Sanna bytte sen fritids.

Kändes skönt att få ur mig detta <3


   
SvaraCitera

isola:

En tjej på mitt fritids hette Sanna.

Det har var alltså som barn när du gick där och inte en anställning väl? [blush]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Det har var alltså som barn när du gick där och inte en anställning väl? [blush]

hahaha ja [blush]


   
SvaraCitera

isola:

föreställande en människa med en rund jättemage som tog upp halva pappret och med ett litet litet runt tillhörande huvud

vackert. [love]


   
SvaraCitera

sarkofag:

vackert. [love]

Ser den framför mig, hemskt barn jag var. Men har för mig att hon var elak mot mig. Ja, det var hon. Jag var ett snällt barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ballepåkorv:

Har det hänt er också?? i såna fall när?

Ja, det har hänt mig flera gångar. Men jag tror inte någon tjej har lagt märke till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det har aldrig hänt mig. [cheers]


   
SvaraCitera

HAHAHA det hände en liknande grej för mig nu i helgen[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha har varit med om det och känt mot benet att killen fått stånd när jag skulle ge honom en kram.


   
SvaraCitera