Aviseringar
Rensa alla

Har ni någonsin kommit på er själva...


Ämnesstartare

tänka att era ex, som för er kanske såg bra ut när ni hade ett förhållande, är jävligt fula egentligen? Om ni förstår vad jag menar. Riktigt jävla fula. [tard]


   
Citera

kawnske det kawnske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kawnske det kawnske

Jag hoppas verkligen att jag inte är ensam om det och att det inte händer igen. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, tycker fortfarande att mitt ex är världens vackraste, de innan henne minns jag knappt hur de såg ut så [crazy]

Hon kanske ser det här, och ba kom tillbaka till mig [cry][cry][cry] och jag kommer ba det är klart jag gör [bigsmile][bigsmile][bigsmile] Är smart på det sättet [cool]
Åh, önsketänkande [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nä, tycker fortfarande att mitt ex är världens vackraste, de innan henne minns jag knappt hur de såg ut så [crazy]

Hon kanske ser det här, och ba kom tillbaka till mig [cry][cry][cry] och jag kommer ba det är klart jag gör [bigsmile][bigsmile][bigsmile] Är smart på det sättet [cool]
Åh, önsketänkande [love]

xD


   
SvaraCitera

Aldrig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

>_<


   
SvaraCitera

Warp Star:

tänka att era ex, som för er kanske såg bra ut när ni hade ett förhållande, är jävligt fula egentligen? Om ni förstår vad jag menar. Riktigt jävla fula. [tard]

Ja, jag vet precis vad du menar. Iaf med vissa ex. Några är fortfarande snygga. Typ, de man aldrig riktigt kom över. [blush]

Ending Jon:

Hon kanske ser det här, och ba kom tillbaka till mig [cry][cry][cry] och jag kommer ba det är klart jag gör [bigsmile][bigsmile][bigsmile] Är smart på det sättet [cool]

Jag tror du sabbade den lilla chansen du hade där. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahr aldirg afgt 1 ex [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag tror du sabbade den lilla chansen du hade där. [cute]

Ja, det kanske hade varit smart att utelämna den delen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Ja, jag vet precis vad du menar. Iaf med vissa ex. Några är fortfarande snygga. Typ, de man aldrig riktigt kom över. [blush]

Jag tror det kan ha något med det att göra. Att man har kommit över dem. [tard]

döög:

ahr aldirg afgt 1 ex [crazy][crazy]

[crazy][crazy][confused][confused][rolleyes][rolleyes][tired][cute]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Ja, det kanske hade varit smart att utelämna den delen [wink]

You think? [rolleyes][wink]

Warp Star:

Jag tror det kan ha något med det att göra. Att man har kommit över dem. [tard]

Jag tror absolut att det är så. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

ou think? [rolleyes][wink]

Äh, hade jag inte haft med den delen hade det bara sett fjolligt ut så gjorde det enda rätta ändå [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag tror absolut att det är så. [crazy]

Undrar liksom varför jag var med någon som var så ful när det ändå är över. [blush][blush]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Äh, hade jag inte haft med den delen hade det bara sett fjolligt ut så gjorde det enda rätta ändå [cool][cool]

Du är en riktig man, du. [bigsmile]

Warp Star:

Undrar liksom varför jag var med någon som var så ful när det ändå är över. [blush][blush]

De var snygga då. På nått sätt. XD


   
SvaraCitera