Aviseringar
Rensa alla

Har ni något hemliga ställen?


Smilen
Ämnesstartare

Har du några hemliga platser som i princip bara du känner till? Berätta om du vill lite detaljerat. Vad finns där?


   
Citera

har hundra hemliga ställen.


   
SvaraCitera

Ha ha, klart jag har och kommer inte ge några ledtrådar!


   
SvaraCitera

jo då


   
SvaraCitera

Ingen aning


   
SvaraCitera
L Y S

Har några ställen i skogen där jag kan sitta ner och ta det lugnt ett tag, tror däremot inte att de är särskilt hemliga men ligger en bit in från huvudleden iaf.


   
SvaraCitera

Yes, har ett ställe mitt ute i tjotahejti, (säger de coola kidzen fortfarande så?)...
...som är mitt ute i skogen alltså, ligger så avskilt att troligen ingen passerar där mer än max en person per år skulle jag tro, förutom jag då. Har inte varit där på över ett år nu men det är lugnt där, rätt skönt när man vill komma bort ifrån precis allting ett tag. Finns ju 100 såna platser men denna är extra speciell, känns som man kan skippa att tänka på precis allt när man är där.


   
SvaraCitera

Mitt rum homie


   
SvaraCitera

Oh min tråd vah? ^^RodnarSöt asså yes jag har typ 2 hemliga ställen? eller ja blir ett då men det ligger typ en bit ifrån varandra..HjärtaHjärta

Oj vad gör jag där? har bland annat spelat in 2 musikvideo där?Rodnar som inte blev så jättebra hahaRodnar och ordnat med filmkvällar och lite fester.. sen en del spännande vilda äventyr Rodnar det ligger en bit ifrån där jag bor.. typ 15-16 minuter ^^ men man måste typ passera massa skog för att komma dit..

Det finns bland annat solpaneler/en STOR damm  och bord och bänk där man kan sitta och prata och dricka CoolSkålSöt

Det härliga är att det går nästan inget folk där alls..Tumme uppSöt och man kan vara där utan att bli störd på något sätt..RodnarHjärta
tracis-secret.place.jpg


   
SvaraCitera

Well var bara tvungen  typ då jag var där idag 2 gånger och fixade med lite saker inför den lilla festen TJOHOCoolPartySöt

The FoxHjärtaHjärtaHjärtaCool
IMG_0676.JPG


   
SvaraCitera

Well var bara tvungen typ då jag var där idag 2 gånger och fixade med lite saker inför den lilla festen TJOHOCoolPartySöt det bästa är att det är nästan ingen som vet var det ligger eller hur man kommer ditHjärtaSötCool

The FoxHjärtaHjärtaHjärtaCool
IMG_0676.JPG


   
SvaraCitera

agnesberg:
har hundra hemliga ställen.

Vår chattHjärta


   
SvaraCitera

adam_:

Vår chattHjärta

va?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

agnesberg:

va?Rullar ögonen

Försökte starta en konvo but you playinTumme ned


   
SvaraCitera

adam_:

Försökte starta en konvo but you playinTumme ned

playin what? förstår ej nu 😛


   
SvaraCitera