Aviseringar
Rensa alla

Har ni något ni grubblar på...?


Ämnesstartare

Jag grubblar på hur jag ska bära mig åt för att få intressanta tjejers uppmärksamhet, fast än jag är blygare än blygast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Det märks mycket tydligt. Det passar er

Rodnar han försökte suga av mig en gång men då sa jag "nej nej, det går inte"

Burg: vill vara mångkulturell

mm det skulle ge din personlighet ett oslagbart djup du kmr haffa hela världen när du e typ 25 tror jag

amsi: varför folk behandlar mig illa

för att de anser sig medvetet eller undermedvetet ha mer att vinna på att behandla dig på det viset samt att de har möjligheten.
äcklig person + sårbar amsi = illa behandlad amsi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Jag grubblar på hur jag ska bära mig åt för att få intressanta tjejers uppmärksamhet, fast än jag är blygare än blygast.

varför är du blyg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
för att de anser sig medvetet eller undermedvetet ha mer att vinna på att behandla dig på det viset samt att de har möjligheten.
äcklig person + sårbar amsi = illa behandlad amsi

tror att jag behandlar folk för bra. borde inte acceptera dåligt beteende och kränkningar med ursäkten att någon mår dåligt hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

varför är du blyg?

För att jag är osäker på mig själv, samtidigt som jag är lite rädd för tjejen och hur hon ska reagera på mig. Och tjejer kommer alltid i flock, vilket gör det ännu värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: tror att jag behandlar folk för bra. borde inte acceptera dåligt beteende och kränkningar med ursäkten att någon mår dåligt hela tiden.

att någon mår dåligt är ingen anledning för den o va elak mot någon annan, om någon tror det mår den typ dåligt brtom räddning, lite som ett möggligt äpple

Gurksallad: För att jag är osäker på mig själv, samtidigt som jag är lite rädd för tjejen och hur hon ska reagera på mig. Och tjejer kommer alltid i flock, vilket gör det ännu värre.

det enda sättet att utvecklas är att tvinga dig ur din bekvämlighetszon så att du blir mindre blyg och till sist fritt kan uttrycka vem du är utan begränsningar, det gör du genom att tvinga dig själv att prata med människor så mycket som möjligt, om du googlar finns det svar att finna 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

att någon mår dåligt är ingen anledning för den o va elak mot någon annan, om någon tror det mår den typ dåligt brtom räddning, lite som ett möggligt äpple
det enda sättet att utvecklas är att tvinga dig ur din bekvämlighetszon så att du blir mindre blyg och till sist fritt kan uttrycka vem du är utan begränsningar.

jag vill alltid tänka att alla har problem och att det är synd om den som mår så etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

att någon mår dåligt är ingen anledning för den o va elak mot någon annan, om någon tror det mår den typ dåligt brtom räddning, lite som ett möggligt äpple
det enda sättet att utvecklas är att tvinga dig ur din bekvämlighetszon så att du blir mindre blyg och till sist fritt kan uttrycka vem du är utan begränsningar, det gör du genom att tvinga dig själv att prata med människor så mycket som möjligt, om du googlar finns det svar att finna 🙂

Jag har de senaste två dagarna PRESSAT fram ett hej, men de tittar inte ens åt mitt håll. Bara passerar mig helt obrytt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag vill alltid tänka att alla har problem och att det är synd om den som mår så etc

problemen blir inte mindre för att den behandlar andra illa, att ha problem och må dåligt är ingen ursäkt för att stänga av hjärnan och agera som en ociviliserad best mot människor i sin närhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

problemen blir inte mindre för att den behandlar andra illa, att ha problem och må dåligt är ingen ursäkt för att stänga av hjärnan och agera som en ociviliserad best mot människor i sin närhet

har en del av mig som är extremt osäker och till lags som kommer fram vid manipulation eller när jag tycker om någon så mycket att det inte ens är kul. ska döda den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Jag har de senaste två dagarna PRESSAT fram ett hej, men de tittar inte ens åt mitt håll. Bara passerar mig helt obrytt

det här med att vara social är en hel vetenskap och ofta är det väldigt svårt att inleda en konversation med någon man inte känner i detta land, jag rekommenderar att du börjar i miljöer där det är mer naturligt att prata med folk, du kanske kan börja någon kurs? växla ord med busschafförer kassabiträden osv.
du kan till och med börja med att fråga folk vad klockan är osv tills själva "hejet" sitter och känns naturligt 🙂 övning är iaf det enda svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har en del av mig som är extremt osäker och till lags som kommer fram vid manipulation eller när jag tycker om någon så mycket att det inte ens är kul. ska döda den delen.

jag har också en sådan, man ska inte döda den tror jag för den står också för mycket av det som är fint och vackert och kärlek, men man måste kunna stänga av den vid behov, eller bara ta fram den vid behov kanske. Kanske är lättare om man är en känslolös karl dock


   
SvaraCitera
mynona

Rävpojken: han försökte suga av mig en gång men då sa jag "nej nej, det går inte"

det där är sådant som skulle kunna vara sant utan att du behövde vara rädd för att bli tagen på allvar då du sade detRodnar man är frestad att tro att du kan säga det fast det är sant under flaggan: "Alla kommer tro att jag skämtar"RodnarRodnar


   
SvaraCitera
reben

hur gör man för att sluta upp med internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

jag har också en sådan, man ska inte döda den tror jag för den står också för mycket av det som är fint och vackert och kärlek, men man måste kunna stänga av den vid behov, eller bara ta fram den vid behov kanske. Kanske är lättare om man är en känslolös karl dock

det är bara en väldigt jobbig sida av mig som inte skadar någon annan än mig. får lära mig att hantera det på något sätt. tror mest att jag är instabil just nu eftersom jag inte är i ett förhållande längre. 


   
SvaraCitera