Aviseringar
Rensa alla

Har ni nån gång blivit mobbade


123fendas:

Jaha. I så fall kan jag berätta för er.

I trean fanns det några femmor som retade mig och mina vänner. En gång fångade de oss på en våning mellan trappor, gav min vän en örfil, och rotade igenom hans ryggsäck.

En av dem bar en luvtröja med "GB" på ryggen, så jag kallade honom "GB-glassaren". Min vän sade till mig att han hade sett honom gråta för att jag kallade honom GB-glassaren. Jag trodde inte min vän.

I sexan började jag i en ny skola. Mobbarna från 3 år tidigare gick i den här skolan. De retade mig; till exempel stod de i vägen i korridoren.

2 februari 2016 var de utanför skolan. Det fanns två vägar hem från skolan. Det var som om de blockerade en av vägarna. När jag började gå den andra vägen, följde de efter mig. En av dem gjorde märkliga ljud för att skrämma mig. Jag slog honom i ansiktet och försökte knuffa han på cykeln. De kallade mig psykopat och gick över gatan.

Plötsligt följde en större grupp efter mig. Han på cykeln cyklade fram till mig. Jag frågade honom om han bodde där. Han åtvervände till gruppen som följde efter mig från ett avstånd. När jag var framme vid gatan som mitt hus ligger på och de inte kunde se mig, sprang jag till mitt hus. När jag nådde trädgården, ropade en av dem. Jag skyndade in i huset och såg dem sticka iväg genom fönstret i köket.

Fy fan! Vilka svin alltså! Arg


   
SvaraCitera

Har mobbat och blivit mobbad 


   
SvaraCitera
Cobrak

aa, så jag mobbade tillbaka 10x värre

jk, nä


   
SvaraCitera

Var i princip utfryst hela lågstadiet och en del i mellanstadiet. Nuförtiden så får jag mer störiga kommentarer, inte av den värsta varianten men eftersom samma sak upprepas flera gånger varje skoldag så blir man gaska less i slutändan. 


   
SvaraCitera