Aviseringar
Rensa alla

Har ni också problem med erat Spotify?


Smilen
Ämnesstartare

Det står för mig. CANT PLAY CURRENT TRACK!, så varför dyker denna upp för? Jag har alltid kunnat spela låten innan, men nu är den jobbig.

Har ni fått samma problem närmaste dagarna?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jaa! vafaan


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Punda:
Jaa! vafaan

Du med? Jag är alltså inte ensam om problemet. Vet du vad som händer?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Punda:
Jaa! vafaan

Det funkar igen.


   
SvaraCitera

Jsaaaaaaaaaaaaaa, lr hade förut kske funkar nu igen


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:
Jsaaaaaaaaaaaaaa, lr hade förut kske funkar nu igen

Vad hände?


   
SvaraCitera

Smilen:

Vad hände?

kunde inte spela upp något på telefonen 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:

kunde inte spela upp något på telefonen 

Jag är glad att det löste sig så vi alla kan lyssna på musik. Idag finns typ inte musik utan Spotify. Visserligen har jag skivor, men jag spelar dem för lite.


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag är glad att det löste sig så vi alla kan lyssna på musik. Idag finns typ inte musik utan Spotify. Visserligen har jag skivor, men jag spelar dem för lite.

har inte ens premium längre. var tvungen att ta bort förra veckan pga jättefattig osv, lyssnar på youtube nu mest, spotifyreklamen är jättestörig 🙁 


   
SvaraCitera

Använder det ej längre ^^ 
För det laggar en del på mobilen speciellt med EQ-inställningarna så det fuckar upp ljudet helt. 
 
 Bättre med Google play då det är stabilare och ngt  låter bättre! 


   
SvaraCitera

Spotify funkar perfekt trots "halvrisig" ljudkvalitet. Streamar mest musik direkt från datorns hårddisk till min stora musikanläggning. Antingen kör jag album för album om jag vill lyssna på en speciell artist eller en speciell platta. Men lika vanligt är att jag jag kör scrambling dvs blandat hej vilt. 

Försöker att enbart köra 24bit 96khz FLAC men 16bit 44.1khz FLAC duger hyfsat bra det också. INGA MP3 filer i min dator!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :
Använder det ej längre ^^ 
För det laggar en del på mobilen speciellt med EQ-inställningarna så det fuckar upp ljudet helt. 
 
 Bättre med Google play då det är stabilare och ngt  låter bättre! 

Händer det att en låt stannar för dig på mobila Spotify eller att den hakar upp sig? Det gör den här ibland.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Scooby-Doo:
Spotify funkar perfekt trots "halvrisig" ljudkvalitet. Streamar mest musik direkt från datorns hårddisk till min stora musikanläggning. Antingen kör jag album för album om jag vill lyssna på en speciell artist eller en speciell platta. Men lika vanligt är att jag jag kör scrambling dvs blandat hej vilt. 

Försöker att enbart köra 24bit 96khz FLAC men 16bit 44.1khz FLAC duger hyfsat bra det också. INGA MP3 filer i min dator!

Så jag gör jag också. Ibland söker jag enbart en skiva av en artist eller så snurrar någon playlist jag har gjort. Följer aldrig digster och sådant trams.


   
SvaraCitera

Smilen:

Händer det att en låt stannar för dig på mobila Spotify eller att den hakar upp sig? Det gör den här ibland.

Yes har hänt flera gånger...fett störigt! 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :

Yes har hänt flera gånger...fett störigt! 

Ja, ibland bara bryts den mitt i låten och får för sig att välja en annan låt. Tumme upp Toppenfunktion! 


   
SvaraCitera