Aviseringar
Rensa alla

har ni också svårt att motivera er


Lounge
Ämnesstartare

till att göra saker ensam?

när jag är ensam och hemma är jag verkligen SEG.. diskar inte. städar inte upp. går inte ner till stranden. orkar knappt fixa lunch. går inte ut och promenerar.


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

sitter mest vid datorn. sedan går jag upp 1 minut och flyttar disken in till köket. sen sätter jag mig igen XD osv


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nu börjar iofs snuset ta slut bra anledning att gå och fixa lunch


   
SvaraCitera

Beror på vad det gäller. Fast det går i vågor


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

passe:
Beror på vad det gäller. Fast det går i vågor

skönt att iaf ibland ha energi.. jag kanske borde börja träna (sagt senaste 6 åren)


   
SvaraCitera

ja, hade inte städat rummet ordentligt på typ fem månader innan i lördags. mycket lättare att göra sånt när man bor flera.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:
ja, hade inte städat rummet ordentligt på typ fem månader innan i lördags. mycket lättare att göra sånt när man bor flera.

eller hur! önskar att jag hade energi. känner du att du har fått mer allmän energi sedan du började träna?


   
SvaraCitera

Lounge:

eller hur! önskar att jag hade energi. känner du att du har fått mer allmän energi sedan du började träna?

har inte tränat sen slutet av april pga 150 % plugg och noll inkomst men ja, det underlättar
svårt att göra saker när man måste plugga dygnet runt, eller åtminstone känner så


   
SvaraCitera

Det varierar nog från dag till dag.


   
SvaraCitera
reben

ja,


   
SvaraCitera

Går i vågor, ibland gör jag inte ett skit, ibland har jag damp och gör allt man kan göra


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

har inte tränat sen slutet av april pga 150 % plugg och noll inkomst men ja, det underlättar
svårt att göra saker när man måste plugga dygnet runt, eller åtminstone känner så

fattar det, går det bra då?


   
SvaraCitera

nu under sommaren när jag gått i koma


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

FruLiten:
Går i vågor, ibland gör jag inte ett skit, ibland har jag damp och gör allt man kan göra

det där känner jag igen. blir irriterad på att hela tiden skjuta upp allting så får utbrott och gör allt.


   
SvaraCitera

Varenda ord passar in på mig. Lat som fan tyvärr. Har som tur ett par dosor i kylen, vad snusar du?


   
SvaraCitera