Aviseringar
Rensa alla

Har ni råkat skriva något pinsamt sms någon gång??


Ämnesstartare

FruLiten:
kollar alltid flera gånger innan jag skickar iväg ett sms som innehåller något jag inte vill att någon annan än den menade mottagaren ska läsa.

Ja, det e ju smartast. Men om alla skulle dubbelkolla smsen + skriva dem i nyktern tillstånd hade vi inte haft den här roliga tråden hahaa


   
SvaraCitera

visst det har jag Tumme ned


   
SvaraCitera

Nej, men har skrivit en massa korkade saker online som jag inte är stolt över.


   
SvaraCitera

råkade skriva snusk och skicka till mor då den egentliga mottagaren började på ma och mamma var precis ovanför 

som tur är kunde inte min mor smsa då så hon märkte inget och jag kunde ba gå in på hennes telefon och radera


   
SvaraCitera

HAHAHAH ja detta har hänt ett antal gånger. Jag och mina kompisar är ganska "grova" i vårat språk när vi pratar/skriver till varandra och det har hänt att jag skickat fel.... Men däremot har det vart lugnt pga dem människorna jag skickade fel till fattar. 😛


   
SvaraCitera

Har aldrig varit en stor anammare av sms-grejen. När jag var liten så hade folk inte mobil och sen kom internet snart och sms fanns typ en stund däremellan. Inser dock att många fortfarande använder sms.


   
SvaraCitera
GraGo

Skickade en "spännbild" till Mormor en gång, den skulle till mitt ex. En annan gång så råkade det bli "ligga?" Till en min tjejs bästa kompis, den skulle till min tjej men det blev lite att förklara.


   
SvaraCitera

för beklagande saker är pinsamma enligt mig.  saker ska skrivas i en positiv ton för att få svar.


   
SvaraCitera

räknas om man har skrvit på fyllan ?


   
SvaraCitera
Petra

Storknullaren :
räknas om man har skrvit på fyllan ?

Allt räkns. 😉
Jag skulle skriva till min flickvän hur mycket jag saknade hennes rumpa. Men då råkade jag istället skicka det till en smsgrupp vi har för innebandylaget. Och där fick alla reda på min läggning. Smidigt? Så skaffa en smsgrupp med mig, ni vet aldrig vad som kan dyka upp för kul där 😉 www.smsgrupp.se lets go! 


   
SvaraCitera