Aviseringar
Rensa alla

har ni regelbunden mens?


Ämnesstartare

nykterist: du vet att du sabbar det för mig när du bölar, när pappa är mjuk blir leken inte långvarig  ingen xbox ikväll, men du kan se tv i en kvart...

igår sa du ju att du ville att jag skulle gråta Gråter okej får jag se rapport?? 
(är så jäääävla hård atm)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

igår sa du ju att du ville att jag skulle gråta Gråter okej får jag se rapport?? 
(är så jäääävla hård atm)

nej, du får se bögporr i inlärningssyfte..=) han visar hur du gör så sitter jag här! ..mmm vad tycker du om hans kropp?? va äär du bög eller jävla usch gå och lägg dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist: nej, du får se bögporr i inlärningssyfte..=) han visar hur du gör så sitter jag här! ..mmm vad tycker du om hans kropp?? va äär du bög eller jävla usch gå och lägg dig.

nej jag är inte bög jag lovar snälla tvinga mig inte att lägga mig i gropen med dom där sakerna Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

nej jag är inte bög jag lovar snälla tvinga mig inte att lägga mig i gropen med dom där sakerna Gråter

du vet vad som gäller skitunge... 
öh är tillräckligt besvärad nu kthnxbye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist: du vet vad som gäller skitunge... 
öh är tillräckligt besvärad nu kthnxbye

nej en till jag kommer snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

nej en till jag kommer snart

OKEJ JAG KAN HJÄLPA DIG: Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med två tre dagars marginal ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hihi fniss fniss det är som att ha en tandpetare peta runt men den sprejar ner tänderna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooouuuääääägägägähgggghhhhhhfffffssssspppp CensurCensur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle ju avstå från sparrisen under skollunchen... -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7 dagar och har svårt att veta exakt när de kmr, fast brukar vara ganska regelbunden Rodnar


   
SvaraCitera
reben

 aldrig 😎


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej, hade inte regelbunden innan jag började med p-piller (och när jag åt det hade jag ingen mens öht) men nu när jag har slutat med det kom den ganska direkt så nu får jag väl se hur det blir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jepp. men av någon konstig anledning så är den helt Fu*kad under sommaren och är jätte elak! Har den i 5 dagar och kommer inte vara mer detaljrik hihi Rodnar


   
SvaraCitera
penja

har noll koll. äter minipiller och min mens lever rövarliv


   
SvaraCitera