Aviseringar
Rensa alla

har ni sett


helutuhle:

kollar inte på big brother så jag har inte så bra koll, men han är tydligen en nyligen förlovad pojke med stor kuk som han ofta visar upp och tar på.

Postorderhoran:

antagligen 1 tard som tänder på att ha sex i tv

Blir sugen på att se big brother nu. Har aldrig gjort.
Men kommer antagligen inte att leva upp till mina förväntningar ://////////


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men kommer antagligen inte att leva upp till mina förväntningar ://////////

det är rätt tråkigt, var roligare förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

[cheers] bravo

Har ej mött någon som tittat på big brother. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har ej mött någon som tittat på big brother. [confused]

det ska du vara stolt över, alla mina vänner tittar [mad]

jag tittar bara på söndags-utröstningarna, vilket är rätt pointless eftersom jag inte har någon slags "relation" till deltagarna och därför skiter i vem som åker ut eller inte. men söndagsunderhållning liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

men söndagsunderhållning liksom.

Brukar knulla på söndagar. [confused]


   
SvaraCitera

helutuhle:

det är rätt tråkigt, var roligare förut.

Varför var det roligare förut?


   
SvaraCitera
blum
 blum

helutuhle:

är hon verkligen så himla snygg egentligen, tycker inte det....men förstår vad du menar.

nej asså hon har ju ankläppar osv, men hon har feta silikonbröst och tight kropp så hon ses nog som snygg bland majoriteten av killarna.
inte min typ av snygghet, men jag är ju tjej också så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför var det roligare förut?

för då var det lite mer blandade människor+åldrar. nu känns det som alla är ungefär runt samma ålder.
första året av big brother fick de ju inte ens alkohol vad jag minns, och då var det blandning mellan typ 22 åringar och 45 åringar.

Jonnybravo91:

Brukar knulla på söndagar. [confused]

det kan man göra efteråt/innan big brother. eller varför inte under tiden.... liksom, dom gör det ju.


   
SvaraCitera

helutuhle:

ör då var det lite mer blandade människor+åldrar. nu känns det som alla är ungefär runt samma ålder.
första året av big brother fick de ju inte ens alkohol vad jag minns, och då var det blandning mellan typ 22 åringar och 45 åringar.

Oj! Det låter ju mycket mer intressant. Nu känns det mest som att programmet är en jätte orgy. Inget fel i det heller dock, meeenatteeeeeh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Oj! Det låter ju mycket mer intressant. Nu känns det mest som att programmet är en jätte orgy. Inget fel i det heller dock, meeenatteeeeeh.

ja det var det, hon som vann var ju typ morsa med 100 ungar [smile] Per Holknekt var med också, skaparen av Odd Molly


   
SvaraCitera

helutuhle:

ja det var det, hon som vann var ju typ morsa med 100 ungar [smile] Per Holknekt var med också, skaparen av Odd Molly

Oj coolt. Är mer sugen på sånt är fulla fjortisar.
Är besviken på världen nu asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Oj coolt. Är mer sugen på sånt är fulla fjortisar.
Är besviken på världen nu asså.

ja, jag med. 🙁 vill se om den säsongen. jag minns allt...trots att jag bara var 8 år [blush]

"Han medverkade i dokusåpan Big Brother 2000 som nybliven nykterist och klarade sig igenom hela programmet utan sprit"


   
SvaraCitera

helutuhle:

ja, jag med. 🙁 vill se om den säsongen. jag minns allt...trots att jag bara var 8 år [blush]

"Han medverkade i dokusåpan Big Brother 2000 som nybliven nykterist och klarade sig igenom hela programmet utan sprit"

Den måste finnas att ladda ner någonstans? Eller vad tror du? Är det värt en googling?

mvh mycket lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

det kan man göra efteråt/innan big brother. eller varför inte under tiden.... liksom, dom gör det ju.

Finns det verkligen inget mer produktivt och samtidigt underhållande du kan göra på söndagarna? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Den måste finnas att ladda ner någonstans? Eller vad tror du? Är det värt en googling?

mvh mycket lat

jag vet faktiskt ej. du får väl ligga med nån från kanal5....

Jonnybravo91:

Finns det verkligen inget mer produktivt och samtidigt underhållande du kan göra på söndagarna? [cry]

söndagar är pluggdag, så nog är jag produktiv, detta belönas med skittv på kvällarna och då passar big brother jättebra.


   
SvaraCitera