Aviseringar
Rensa alla

Har ni spelat klädpoker?


Ämnesstartare

Ska på fest ikväll och ska spela klädpoker med några tjejer och killar, men jag är lite nervös för jag har aldrig gjort det förr, hehe. Så undrar lite om det är många här som gjort det och om ni svarar ja säg även lite om hur det var, vilka det var med, om det var tjejer eller killar och hur mycket ni resp de andra blev av med etc


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som bland det dummare man kan göra på yngre dagar tbh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade aldrig klarat av att göra det med "några tjejer och killar"


   
SvaraCitera

Jag har gjort det, det är askul 😀 kan vara dumt att låta det gå för långt bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gissar att det var pokerkillarnas förslag.
De kan poker och känner några dumma blondiner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Låter som bland det dummare man kan göra på yngre dagar tbh.

Varför? Är för övrigt 16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist: Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Däremot kläd-uno. Det gick sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist: Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

iddqd: Däremot kläd-uno. Det gick sådär.

Haha, vilken rolig idé, men hur fungerar det egentligen? Ett klädesplagg av om man förlorar spelet och sedan kör man om igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist
Varför? Är för övrigt 16.

Precis

Folk i den åldern är väl knappast kända för att vara varken bra på att stå emot grupptryck eller bra på att hålla käften om saker de inte borde prata om.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ
Jag har gjort det e 17 🙂 jag tycker det är jätte kul... klassade ut all eftersom att jag har spelat poker när jag var liten så det var extra kul när man såg alla killars miner när jag vann tillslut :p Jag är blond, inte dum och kan spela poker varför har alla så förutfattade meningar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Precis

Folk i den åldern är väl knappast kända för att vara varken bra på att stå emot grupptryck eller bra på att hålla käften om saker de inte borde prata om.

Ehh. Har inget med grupptryck att göra. Vi tyckte det var en skitrolig idé allihop. Du verkar vara en torr person.

bcsc:
Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ
Jag har gjort det e 17 🙂 jag tycker det är jätte kul... klassade ut all eftersom att jag har spelat poker när jag var liten så det var extra kul när man såg alla killars miner när jag vann tillslut :p Jag är blond, inte dum och kan spela poker varför har alla så förutfattade meningar??

Haha fan vad kul. Så du var helt påklädd och alla andra blev nakna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist: Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Galen


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

Haha fan vad kul. Så du var helt påklädd och alla andra blev nakna?

Jag hade förlorat några gånger så jag fick ta av mig tröjan men utom det så hade jag allt på mig och nästan alla andra hade bara underkläder på sig :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bcsc:

Jag hade förlorat några gånger så jag fick ta av mig tröjan men utom det så hade jag allt på mig och nästan alla andra hade bara underkläder på sig :p 

Hehe ok. Var det några fler tjejer än du eller var det bara du och killarna?


   
SvaraCitera