Aviseringar
Rensa alla

har ni stränga regler hemma?


Ämnesstartare

isåfall, vadå för regler?


   
Citera

svårt att säga, hade väl inte riktigt några regler när jag bodde i norr


   
SvaraCitera

Ja, bland annat är det förbjudet att vara klädd på överkroppen, men det är ok för jag bor ensam och bestämmer reglerna själv


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Ja, bland annat är det förbjudet att vara klädd på överkroppen, men det är ok för jag bor ensam och bestämmer reglerna själv

Vad gör du om din mamma kommer på besök då?


   
SvaraCitera

Ganska på det senaste har det blivit så till exempel måste jag ha städat rum, vakna i tid på morgonen, gjort alla läxor och alla sysslor samt duscha och sånna saker innan jag får min mobil på kvällen en halv timma kl 20:30 så måste lägga mig 21:00 om man ba jag går i åttan mamma låt mig vara ifred jag är inte fem längre. Skiter ju totalt i den sista men ändå jag lever i min mobil och hon tar den när jag kommer hem så Rip mig.


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Vad gör du om din mamma kommer på besök då?

Det gör hon inte


   
SvaraCitera

mina regler är bli inte arresterad bli inte utsatt för något brott och lev livet


   
SvaraCitera

Nej, så länge man sköter sig någorlunda och är schysst mot resten i hemmet är det ingen som bryr sig här. När jag var yngre var det kanske lite regler kring hur länge jag fick vara uppe, men även då var det rätt liberalt


   
SvaraCitera

Bor i egen fastighet på landet och här är det väl mer vanligt sunt förnuft samt vanlig grundläggande moral som gäller. 

När jag har kids på besök får de ex inte spela fotboll inomhus (eller utomhus) och det gäller förövrigt ALLA, så att några fönsterrutor går sönder.
Har någon sönder något får de vackert betala det... punkt slut.

Annars har jag inga regler över huvud taget.


   
SvaraCitera

Inge stränga regler. Jag få skit om jag gö nåt väldigt fel, men jag är ganska skötsam.
Dom få inte reda på allt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maja0303:
Ganska på det senaste har det blivit så till exempel måste jag ha städat rum, vakna i tid på morgonen, gjort alla läxor och alla sysslor samt duscha och sånna saker innan jag får min mobil på kvällen en halv timma kl 20:30 så måste lägga mig 21:00 om man ba jag går i åttan mamma låt mig vara ifred jag är inte fem längre. Skiter ju totalt i den sista men ändå jag lever i min mobil och hon tar den när jag kommer hem så Rip mig.

Hahaha asså känner igen mig så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
mina regler är bli inte arresterad bli inte utsatt för något brott och lev livet

Härligt


   
SvaraCitera

läjteså:

Härligt

med andra ord inga regler


   
SvaraCitera