Aviseringar
Rensa alla

Har ni tänkt steget längre än nuet?!


Ämnesstartare

Jag talar nu av egen erfarenhet. När jag var 17 så blev jag gravid, vi körde utan kondom efter som att jag använde ett preventivmedel som jag var emun mot.

Men nu till det viktiga, tänker ni steget längre när ni har sex, eller tänker ni men va fan han kom i mig tar ett dagen efter piller..
å ni killar tänker, ni nej men fan hon käkar väl p piller eller[shake]


   
Citera

Miini_o21:

emun

Image


   
SvaraCitera

heter egentligen emun vad snackar du om


   
SvaraCitera

Tänker ej på sånt som inte behövs tänka på.


   
SvaraCitera

Lever med den här lustiga idén att munnen kan användas till annat än att fittslickeri respektive kuksugeri.


   
SvaraCitera

Vad jag vet så tillhör det normalt folkvett att man pratar om sånna omständigheter innan man knullar men vad vet jag, du kanske har några speciella kulturella preferenser eller nåt.


   
SvaraCitera

Miini_o21:

p piller

Miini_o21:

efter piller..

Image


   
SvaraCitera

Miini_o21:

Men nu till det viktiga, tänker ni steget längre när ni har sex, eller tänker ni men va fan han kom i mig tar ett dagen efter piller..

nämen ska vi inte ta och diskutera det här med könssjukdomar när vi ändå är igång?


   
SvaraCitera

Miini_o21:

å ni killar tänker, ni nej men fan hon käkar väl p piller eller

Har ej vaginalt sex, smart som jag är.


   
SvaraCitera

är man smart så använder man la kondom eller? Dold text: jag kanske inte tänkte så långt en gång i tiden men det hör inte hit liksom med tanke på att man faktiskt kan få könssjukdomar och inte bara bli gravid. Jag blir ju hellre gravid än att få någon könssjukdom liksom så bara använd kondom så blir allt bra [y]


   
SvaraCitera

Miini_o21:

tänker ni steget längre när ni har sex, eller tänker ni men va fan han kom i mig tar ett dagen efter piller..

Jag tänker definitivt steget längre! Vill inte på några omständigheter bli gravid just nu, mitt liv skulle bli totalt förstört då. Så äter jag inte p-piller så åker kondomen på, ALLTID!


   
SvaraCitera

jag skulle aldrig låta en kille stoppa in sin kuk i min fitta.


   
SvaraCitera

stereo total:

jag skulle aldrig låta en kille stoppa in sin kuk i min fitta.

Allt bra med dig? [wink]


   
SvaraCitera

On Topic: Jag vill bara sprida min säd.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

nämen ska vi inte ta och diskutera det här med könssjukdomar när vi ändå är igång?

mhhhm!!!!

Nolentis:

Har ej vaginalt sex, smart som jag är.

Du är medveten om att du även analt och oralt kan få sjukdomar va


   
SvaraCitera