Aviseringar
Rensa alla

Har ni träffat någon på nätet?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder!
Någonsin träffat någon på nätet och sedan utvecklat känslor? Hur gick det?
Nätcrush?


   
Citera

Gått synnerligen värdelöst dåligt


   
SvaraCitera

Jepp. Två kärleksrelationer jag haft började med nätkontakt. 


   
SvaraCitera

Beror på. 


   
SvaraCitera

Nepp :/


   
SvaraCitera

Har inte haft någon relation så, nej Ledsen


   
SvaraCitera

ja tyvärr men bara en av dom har inte varit ett svin
svin

bara en av dom som är kvar här 


   
SvaraCitera
Kudhos

yao


   
SvaraCitera
Lounge

Två av mina förhållanden fann vi kontakt via nätet. Ena hade jag pratat m i typ fyra-fem år innan vi sågs. Vi var tillsammans i två år.

Och mitt nuvarande förhållande med guaje, vi har varit tillsammans i mer än ett år 🙂


   
SvaraCitera

Träffat en hel drös från nätet, med blandad kvalitét.
Har varit gift med en tjej jag träffat via nätet i över tre år nu.Cool


   
SvaraCitera

Yes, går mycket bra


   
SvaraCitera
reben

ja d går väl bra


   
SvaraCitera

Snackade med en kille i en vecka typ. Redan första dagen frågade han om vi skulle träffas, men jag sa nej för jag kände honom inte. Han var ok först och jag började sedan känna liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för honom (5%). Men så tänkte jag på om jag skulle kik:a honom den tredje dagen, men jag tyckte inte om honom så mycket så jag kände inte för det och jag var ointresserad. Sedan började han skicka varje dag och det kändes som någon petade med en pinne på mig. Sedan är mina föräldrar dick holes och började bråka och då kik:ade han precis och jag fick damp så jag ba "SNÄLLA KAN DU BARA SLUTA SKRIVA JUST NU". Sedan någon dag skrev han igen och jag tog bort våran chatt.


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:
Snackade med en kille i en vecka typ. Redan första dagen frågade han om vi skulle träffas, men jag sa nej för jag kände honom inte. Han var ok först och jag började sedan känna liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för honom (5%). Men så tänkte jag på om jag skulle kik:a honom den tredje dagen, men jag tyckte inte om honom så mycket så jag kände inte för det och jag var ointresserad. Sedan började han skicka varje dag och det kändes som någon petade med en pinne på mig. Sedan är mina föräldrar dick holes och började bråka och då kik:ade han precis och jag fick damp så jag ba "SNÄLLA KAN DU BARA SLUTA SKRIVA JUST NU". Sedan någon dag skrev han igen och jag tog bort våran chatt.

Skadeglädje

låtr som nått ja hade gjrot
gillar o skriva varje dag tills ja tröttnat typ


   
SvaraCitera

Ja jag har träffat ett par stycken från Internet och det har gått bra. Tänk dock på att alla tyvärr inte är likadana på nätet som i verkligheten, så undvik gärna att måla upp bilder för dig själv innan ni träffas Glad


   
SvaraCitera