Aviseringar
Rensa alla

HAR NI VINE?


Inte ännu ett (anti)socialt fenomen som jag måste stå emot. Har lyckats hålla mig ifrån instagram fan. Men suget efter att få visa upp min rippade mage blir för stort. Tänk vad den skulle kunna göra på video... Cool


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

roberto hero:

i snapchat skickar man biler till varann som man kan visa i några sekunder, även en filmsnutt kan man spela in och skicka. Man väljer själv hur länge bilden ska visas. Motagaren kan ej spara bilden vilket leder till att man kan skicka i princip hur fula bilder på sig utan att oroa sig att mottagaren kan sparaSkadeglädje jag heter robertoeriksson på snapchat Cool

Är det bilder är det ju bara för mottagaren att snabbt skärmdumpa. Går smidigt på iphone hur som helst! 


   
SvaraCitera

Har faktiskt, men skapade genom twitter så vet inte vad jag heter . vad heter du?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:
Har faktiskt, men skapade genom twitter så vet inte vad jag heter . vad heter du?

du får söka på mig då, så jag hittar dig! emmafelicias heter jag 


   
SvaraCitera

penja:

Är det bilder är det ju bara för mottagaren att snabbt skärmdumpa. Går smidigt på iphone hur som helst! 

ja i o för sig, men mottagaren får reda på om du skärdumpar bilden. Dock så ska man ju veta hur man gör en skärmdump också 😉


   
SvaraCitera

nej. men ska skaffa!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:
nej. men ska skaffa!

bra! vad ska du heta?


   
SvaraCitera

penja: bra! vad ska du heta?

ingenting. har tydligen en för gammal telefon för att kunna installera det Ledsen


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:

ingenting. har tydligen en för gammal telefon för att kunna installera det Ledsen

vafan då 🙁


   
SvaraCitera

har vine men använder det typ inte

bara så ni vet finns det en videofunktion i senaste uppdateringen av instagram 


   
SvaraCitera

Nu när Instagram har video-funktion slipper man använda Vine (inte för att jag planerat att göra det överhuvudtaget) 😉


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

murabrab:
har vine men använder det typ inte

bara så ni vet finns det en videofunktion i senaste uppdateringen av instagram 

Va. Finns det? Måste uppdatera 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Provade nu. Haha. Nu behöver ju ingen vine. 


   
SvaraCitera

,Skaffade det nu bara för att se vad det är, heter risberga


   
SvaraCitera

dazed:
Känner mig som farbror Sven-Ivar som barnbarnen måste visa hur man smsar ibland.


   
SvaraCitera