Aviseringar
Rensa alla

Har ni...


Ämnesstartare

...märkt hur världens mest meningslösa tråd kan växa sig flera sidor lång så länge det är en av "inne"-tjejerna på UM som skapar den (ex: denna), medan en fantastiskt och nästan obegripligt intressant tråd som den här blir max 12 inlägg lång, bara för att det är en kille som skapar den? Är det jämställdhet detta?

Fan, är det bara jag som tröttnat på tjejers gnäll om orättvisor, när det är vi killar som har det sämst så in i helvete?

Lite kamratskap nu bröder, tack!


   
Citera
smisk

Grow a pair of boobs, man.


   
SvaraCitera

loooooooooooooooooooooool.. ofta jag får svar bara för att jag är tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Grow a pair of boobs, man.

Sedan 2005 har jag velat fötts som tjej istället. Ni har det så mycket bättre. [sad]


   
SvaraCitera

och jag tycker det är skumt att mina fingrar har börjat lukta lik efter jag ätit kött


   
SvaraCitera
smisk

Sterd:

Sedan 2005 har jag velat fötts som tjej istället. Ni har det så mycket bättre. [sad]

jag vet, bara vifta lite med tuttarna så får vi precis vad vi vill! så himla jobbigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

bara för att jag är tjej

Snygg tjej, det är skillnad.


   
SvaraCitera

Har märkt det, bryr mig inte nämnvärt. [party]


   
SvaraCitera

Sterd:

Snygg tjej, det är skillnad.

vad vet du om det? dessutom, t.ex. framtidstron senaste tråd behandlar ett viktigare ämne och inte får hon mycket fler svar än dina trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad vet du om det?

Vad menar du?


   
SvaraCitera

Sterd:

Vad menar du?

om jag är snygg, lol


   
SvaraCitera

kvinnor är offer sen födsel... läser du aldrig tidningen?


   
SvaraCitera

tycker du sätter fokuset på helt fel grej, du gör detta till någon könskamp, när det snarare handlar om att efterblivna lättsamma trådar är lättare att ta åt sig än en viktig diskussion om typ avveckling av kärnkraft, är rätt smalt och inte lika många har faktiska åsikter om det.. eller har lust att diskutera för den delen


   
SvaraCitera

Sterd:

(ex: denna),

alltså.. den ligger i klotter och alla inläggen förutom typ 4 st består av spamchatt mellan två pers.......

Sterd:

...bara för att det är en kille

och jag

Sterd:

som skapar den?

.
jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är så manlig av mig att jag börjar bli behandlad som en man.................... sänder ut manlig aura


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

kvinnor är offer sen födsel... läser du aldrig tidningen?

[bigsmile]


   
SvaraCitera